3DS Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin)
0216 338 88 82
3DS Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin)
Video Yukleniyor...
3DS Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin)

23 SAAT, 157 VIDEO DERS ANLATIM

3D STUDIO MAX PROGRAMINDA ANIMASYON TARİH DEĞİŞTİRDİ

  3D Studio Max Programının Animasyon kısmını 2012 sürüm öncesi ve sonrası şeklinde iki bölüme ayırmak gerekir.

- Çünkü 2012 sürümümden itibaren animasyon konusunda devrim niteliğinde kararlar alındı. En başında reactorler (Fizik Motorları) tamamen kaldırıldı.
- Bu ne demek animasyon komutlarının yarısı gitti demektir.
- 2012 den sonra Reactorlerin yerine MassFX geldi, 2013 sürümünde geliştirildi. Tüm MassFX komutları detaylı bir şekilde setimizde anlatıldı.
- Eski max sürümlerinde sadece Biped (İskelet Sistemi) vardı. Çok yetersizdi. Ona destek olmak için artık yeni sürümünde CAT Object geldi. Devrim niteliğindeki CAT Object ile artık Bipedin yetersizliğinden tamamen kurtulmuş olacaksınız. Yine Bunları setimizde tüm detayları ile birlikte anlatıldı.

3DS Max 2013 Animasyon Setimiz Sıfır (Max Animasyonu Hakkında bilgisi olmayan) düzeyden başlamaktadır,

adım adım ilerleyip son aşamaya kadar öğretmektedir.

Script, MassFX, Biped, CAT Object, Kamera Animasyonları, Mimari Kamera Animasyonları , Animasyon Render Almak
Yüz ve Mimik Animasyonu, Karakter Animasyonu, Motion Mikser vs. konuları öğretilmektedir.

Set İle Birlikte,18TL Değerindeki 3DS Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin) Kitabı da Hediye Edilmektedir.
115 TL
12,78tl X 9 TL
4 TL Hediye
Kazandığınız TL leri
sonraki alışverişinizde
kullanabilirsiniz. Üye
avantajlarından
faydalanabilirsiniz.

Kredi Kartı
:
115 TL
Havale / EFT
:
112 TL
Kapıda Ödeme
:
127 TL
Yurtiçi gönderilerde kargo ücreti talep etmiyoruz. 16:00 a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün gönderiyoruz.

Ögretim setinde Anlatilan diger baslica konu basliklari;


1-Script Kullanimi Detaylariyla anlatilarak az zamanda çok is yapabilmeniz için gerekli bilgiler verildi. Örnegin; bir nesneyi 100 parçaya ayiracaksiniz, Scriptler ile bunu 2-3 sn içerisinde yapmaniz mümkün! Script olmadan nesneyi 100 parçaya ayirirken harcadigini zamani bir düsünün!

2- MassFX : Reactorler yerine getirilen animasyon aracidir. Daha hizli, Daha Gerçekçi animasyonlar yapabilmenizi sagliyor. Üstelik Reactorden çok daha kolay! Kenamik, Statik ve dinamik nesneler denilen 3 ayri nesne türü atamasi ile çok kolayca animasyonlar yapilabiliyor. Ayrica Içerisinde Kumas animasyonu gibi kompleks animasyonlar için hazir araçlarda mevcut. Sizin yapmaniz gereken animasyon yapacaginiz nesnenin türünü Max’e belirtmek. Birakin gerisini MassFX hesaplasin !

3-Biped, CAT Object : Biped Maxte önceden beri var olmasina ragmen, Max 2012 ile gelen CAT Object ler detaylari ile birlikte anlatildi. Biped Karakter kemik sistemindeki kisitlama ve zorluklari CAT Object ile kolayca asabilirsiniz. Disaridan hazir haraketleri veya kendi yaptiginiz hareketleri nasil karaktere aktaracaginiz detaylari ile anlatildi. Ayrica birden fazla hareketin geçisler ile birbirine baglamanin nasil oldugunu da ögreneceksiniz. Örnegin; Dans hareketi ile yer silme hareketleri birbirine zit hareketlerdir. Bu iki hareketin yumusak bir sekilde geçisinin nasil yapildigi anlatildi.

4- Parçacik Sistemleri: Hero, 300 Spartali filmlerini belki duymussunuzdur. Bu iki film içerisinde sahnelerde ok yagmuru vardir. Aslinda O kadar ok havaya gerçekte atilmis degildir! Bilgisayar ortaminda hazirlanip filme entegre edilmistir. Iste Max Ile Filmlerde kullanilan animasyon tekniklerinin aslinda ne kadar kolay oldugunu ögreneceksiniz. Yapmaniz gereken kaç tane parçaya ayrilacagi ve hedefi belirlemek Gerisini Max Sizin yerine yapiyor. (Oklarin isabet edip etmemesi, Oklarin Açisi, Hizlari, Uçus Yolunu Max Kendisi Hesapliyor)
Birde kus sürüsü düsünün kendi Kendinize tek tek yapmayi, kanatlarini çirptirmayi, hizlarini kaybedeceginiz zamani! Iste max Parçacik sistemleri bu konuda isinizi Çok kolaylastiriyor ve Kendisi Sizin yerinize hesapliyor ( Farkli Hizlarda, Farkli Kanat Çirpislari, Istediginiz Sayida) Üstelik bu animasyonlar yerçekimine bagli fizik mantigindan da etkileniyorlar.

5- Parçalari birbirine baglayip, Tek bir nesne ile digerlerini etkilemek; Örnegin bir robot eli yaptiginizda sadece bir bölümünden elin parmaklarini kontrol etmenin nasil oldugu anlatildi. Eklemler için parmaklar için ayri ayri ugrasmiyorsunuz. Parmak Tek bir Nesne Üzerinden Kontrol ediliyor. ( Eklem egimleri için tek tek ayri bir islem yapmaniza gerek yok! Eklemler birbirinin açisindan etkileniyorlar)

6- Hareketli Render Almak (Animasyon Videosu Çiktisi Almak ), Video Post Render Ile Render Almak Detaylari ile Anlatildi.

7- Motion Mikser: Karakter Animasyonunda Max i tercih etmenizi saglayacak bir özelliktir. Biped parçalarina farkli animasyon hareketleri vererek farkli hareketleri ayni anda animasyona dönüstürmek. Örnegin; Kafa Dans eden bir adam hareketi yaparken, Kollar ve omuz ok atma animasyonu, Ayaklarda yasli bir adam yürüyüsü verebilirsiniz. Istediginiz parçaya Istediginiz hareketi verebilirsiniz.

8- Karakter Animasyonu: Hazirlamis Oldugunuz veya Hazir bir Modele Kemik sistemi giydirerek Animasyon nasil yapilir? Tüm detaylari ile birlikte adim adim anlatildi. Yukarida Belirttigimiz Motion Mikser ile yapilabilen tüm özellikleri de karakterinize kolaylikla uygulayabilirsiniz.

9- Karakter Yüz ve Mimik Animasyonu
Karakterinizi modellenediniz ve Kemik sistemleri ile de hareket verdiniz. Peki ya yüz mimikleri?
Ögretim Setimizde Yüz ve Mimik Animasyonlari Kanallama sistemi denilen sistem dahil detaylari ile anlatildi. Aslinda Karmasik olan mimik animasyonlarinin sistemli ve Kanallara ayrilmis olarak nasil kolay bir sekilde yapildigini ögreneceksiniz.

10- Tron Efsanesi Filmindeki Motorsiklet Animasyonu Sahnesi.

Bilim Kurgu Filmi Olan Tron Efsanesi Filmindeki Motorsiklet Yarisi Animasyonu. Motorsiklet pistin üzerinde gittigi yerlerde arkasinda iz birakiyor.

VIDEOLAR

YORUMLAR
  • SERHAT KOCABAY - MAKİNA MÜHENDİSİ / ANKARA8.7.2015
    3ds Max 2013 Animasyon, Autocad 2014 Office 3ds Max Dış Cephe ve Mimari Modelleme Setlerini aldım Hepsi muazzam eğitimler. Anlatımları çok güzel, bi kursa gitmektense bu eğitimleri almak bana on kat daha mantıklı geliyor.
  • Mehmet KAYA - Grafik tasarım / İstanbul6.2.2015
    Ya set 10 numara güzel dün çok da güzel olmuş, akşam girdim videoları bilgisayara kopyaladım herseverinde cd veya dvd takmak adetim değildir sinir bbozucu gelir bana c:\sanalogretim\vıdeo kopyalama rağmen çalışmıyor. saygılar
    SANAL ÖĞRETİM

    Öğretim setimiz DVD olmadan çalışabilme özelliğine sahiptir. Bunu sizin yapmanıza gerek yok. Bırakın program sizin adınıza yapsın. Yapmanız gereken sadece DVD içersinde takılı iken "Sanal Öğretim İzleme Programı" içersinde "DVD olmadan İzle" seçeneğine tıklamaktır. Kendisi herşey halleder yani ilgili klasöre kayıt eder. 
    Yok ben yapayım derseniz de sizin yapmış olduğunuz eksiklik şudur: Video klasörü kopyalamışsınız ya oraya değil onun altında yer alan "2013 Animasyon" klasörü içersine kopyalamaktır. Yine de sorun yaşarsanız, bizimle irtiabata geçin. Teknik departman size yardımcı olur.  

  • Yiğit KARADAĞ - SERBEST / Adana12.5.2014
    Eğitim setleriniz çok kaliteli ve güzel anlatımlı. Seti sipariş ettiğim zaman bu kadar güzel olduğu aklımdan geçmezdi.. İnceledikçe anladım ki sete verdiğimiz para ucuz makul bi rakammış.. Bazı ufak sorunlar için iletişime geçince benimle ilgilenmek adına herşey yapıldı. Ve bu da aslında sete verdiğimiz paranın miktarının önemsizliğini açıklıyor. Gerçekten tavsiye edeceğim bir site. Teşekkürle SANAL ÖĞRETİM..
  • mustafa ç. - öğrenci / g.antep9.1.2014
    sanal öğretim kalitesiyle c4d seti istiyoruz...
  • Banu Bal - Halkla İlişkiler / Grafik Tasarım / Animasyon / Ankara 7.1.2014
    Mükemmel,sade, yalın bir anlatıma sahip. Hazırlayıp bizlere ulaştıran kişilerin eline ve emeğine sağlık. Kesinlike en ufak bir pişmanlık duymacağınız bir eğitim seti.Kesinlikle tavsiye ederim.
  • Sadık ŞAHİN - Tv genel yayın koordinatörü / Erzurum23.12.2013
    Daha çok tv reklam çalışmalarında, ve mimari animasyonlarda nasıl yapıldığını öğrenmek ve uygulamak için aldığım bir set ve çok memnun kaldım. animasyona başlamak için çok yararlı bir set ve birçok yararlı konuda animasyona açıklık getiriliyor. bu seti bitirdikten sonra kalan tek şey sizin creativist fikirlerinizle yapılan animasyonlar :)
  • Eray SEVA - Halkla ilişkiler ve tanıtım / Adana17.9.2013
    Merhabalar, daha ikinci videoda olmama rağmen heycanlandım anlatım muhteşem şimdi'den teşekkür ederim. güzel şeyler yapacağız... :)
  • Mustafa Demir - Grafiker / Ankara5.8.2013
    valla siparişimi verdim gelicek ama zaten tanıtım videolarından nekadar gerekli olduğu belli setin arşivime ekledim bende :)
  • NİHAL TOPAL KARAISLI - İÇ MİMAR / DENİZLİ14.2.2013
    Aldığım 3.set elimin altında her zaman bana destek oluyor.Takıldığım bir çok noktada yardımcı bir kılavuz gibi.tavsiye ediyorum herkese.emeğinize sağlık
  • Samet KOYUNCU - Peyzaj Mimarı / Ankara21.1.2013
    Öncelikle şunu söylemeliyim bu sanal öğretimden almış olduğum 3.set. Daha elime geçeli 2 gün olmasına rağmen ve derslerin çok azına çalışmama rağmen animasyon yapmanın mantığı çok sade bir şekilde anlatıyor. Çalışırken karmaşaya düşmüyorsunuz. Animasyona ilgisi olan herkese tavsiye ediyorum. Erdinç hocamız mükemmel bir anlatım tekniği kullanıyor. Ayrıca animasyon seti alacağım zaman düştüğüm karmaşadan beni bizzat arayarak tavsiyelerde bulunup yol gösteren sayın Savaş KIMIL hocama ayrıca teşekkür ederim..
  • Muhammed Petek - / Stuttgart^13.1.2013
    Merhaba, baya güzel bir egitim seti, animasyonu cok güzel anlatiyor. yeni baslayanlar icin cok güzel bence. insallah 3ds´maxin ileri seviye animasyon setide cikar, gerci 3ds max 2010 ileri seviye animasyon setide var ama, 2012 den itibaren cok sey degisdigi icin mesela reactor yerine massFX geldi, bir sürü yenilikler. onun icin 3ds max 2013 ileri seviye animasyon setide cikarsa cok güzel olur kanimca. sanalögretime ve tüm hocalara tesekkür ederim. Saygilarimla Muhammed Petek
  • ibrahim dağlı - gazeteci / istanbul22.12.2012
    mrb öncelikle verdiğiniz eğitimler yıllarca işime çok yaradı ve hala da devam ediyor bilgilerinizi bizlerle paylaştıgınız için çok teşekkür ederim.acaba 2013 modelleme seti çıkıcak mı uakın zamanda...
  • Serdar ARSLAN - Serbest / İstanbul15.11.2012
    Çok yararlı bir set....
  • Alihan Ertem - Öğrenci / Trabzon20.9.2012
    Süper :D
EĞİTİM İÇERİĞİ
3DS Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin) Eğitim Seti 23 Saat 157 Videolu Türkçe Anlatım

  • 1) KeyFame Mantığı, Pal - Ntcs nedir ? , Playback butonu
  • 80) Mass FX : Detach, Start in Sleep Mode, ( Dinamik Rigid Body İle Nesne Parçalama, Çarpışma İle Parçalara Ayrılma)
  • 2) Time Configuration ( Zaman Sürgüsü Ayarları. Animasyonun kaç sn Olacağı , Yayın türü ) , Frame Rate, Time Display , Animation
  • 81) Mass FX : Substeps, Script Kullanarak Parçalara Ayırmak (Fracture Voronoi) (Çaydanlık Parçalanması)
  • 3) Key Frame Yer değişrme ,Silme, Set Key İle Animasyon
  • 82) Mass FX : Fracture Voronoi Scriptli İle Cam Kırılması Animasyonu
  • 4) Motion Parameters : Key Info (Basic) , PRS Parameters , Position Axis ( X,Y,Z Konumları )
  • 83) Mass FX : mCloth Object, Live Drag, Physical Fabric Properties ( Rüzgarda Dalgalanan Kumaş Animasyonu )
  • 5) Effect Pivot Only (Nesnelerin Ağırlık Merkezlerini Değiştirmek), Center to Object, Reset Pivot,Dönüş Açıları,Pencere veya Kapıların Düzgün (Menteşe Üzerinden) Açılması için Gereklidir
  • 84) KARAKTER ANİMASYONU
  • 6) AutoKey İle İlk Animasyon ( Bir Küreyi Kapıları Açarak Aralarından Geçirmek)
  • 85) CAT Object, Bone, Biped Temel Özellikler, Figure Mode, Footstep Mode, Body Type, Max 2012 - 2013 İle Gelen Animasyon Yenilikleri
  • 7) AutoKey İle Zıplayan Top Animasyonu , Animasyonu Loop ( Tekrarlayan) Yapmak
  • 86) Posture, Pose, Collections, Past Posture Opposite, Hareketleri Kopyalamak ( Sağ Ayağına Verilen Hareketi, Sol Ayağına Kopyalayarak Zamandan Tasarruf)
  • 8) Angle Snap Toggle (Orantılı Ölçü vermek), Dönen Dişli Çarkı Animasyonu ( Birbirinin Hareketine Göre Dönen 3 Dişli )
  • 87) Bend Links Mode, Twist Links Mode, Twist Individual Mode ( Hareketleri Yumşatmak ve Gerçekçilik Kazandırmak ), Track Selection
  • 9) Curve Editor ( X,Y,Z Parametleri ) ,Set Tangents To Smooth ,Set Tangents To Auto, Set Tangents To Slow ,Set Tangents To Fast , Set Tangents To Spline , Set Tangents To Linear
  • 88) Biped:Yürütmek,Koşturmak, Zıplatmak (Footstep Mode ( Walk, Run , Jump ), Create Footsteps(at current frame), Create Multiple Footsteps, Create Keys For Inactive Footsteps)
  • 10) Curve Editor :Zoom, Pan, Frame Horizontal Extents, Frame Vertical Extents, Move Key Horizontal, Move Key Vertical, Curve Editor İçerisine Key Ekleme, Key Silme, Retime Tool
  • 89) Biped :Sağa, Sola Döndürmek, Yukarı Tırmandırmak (Scale, Bend, Copy, Paste)
  • 11) Show Selection Range (Animasyonun Hareketini Bozmadan Topluca Frame leri taşımak), Unify Tangents, Break Tangents , Draw Curves (Hareket Eğrisi çizmek),Use Soft Select, Selected Key Stats
  • 90) Biped : Çoklu Otomatik Yürüme Adımları Eklemek ( Create Multiple Footsteps : Walk (General, Timing, First Step, Last Step)
  • 12) Out Of Range Types (Animasyon Süresi Boyunca Hareket Eden Animasyon Oluşturmak), Cycle, Loop, Relative Repeat,
  • 91) Biped : Çoklu Koşma Adımları Eklemek (Create Multiple Footsteps : Run, Key Frame İle Kollara Hareket Vermek (Gerçekçilik))
  • 13) Noise ile Yüzeylere Girinti Çıkıntı vermek ( Deniz Dalgalandırma Efekti Vermek )
  • 92) Biped : Biped Çoğaltmak, Kalabalık Sahne Yapmak,Farklı Zamanlarda Farklı Adımlar Atan Bipedler, Convert (Timing Süresini Değiştirmek)
  • 14) Wave Modifier ile Dalga Animasyonu Yapmak
  • 93) Biped : Retime Tool İle Biped Hareketlerini Yavaşlatmak,Hızlandırmak, Save File (Hareketi Saklamak), Load File (Hareketi Başka Bir Bipede Yüklemek)
  • 15) Ripple Modifier İle Su Yüzeyine Düşen Damlanın Oluşturduğu Dalgalanma Animasyonu
  • 94) Biped : Motion Capture İle Hazırlanmış Hazır Biped Hareket Dosyasını Bipede Uygulamak ( HULK gibi Filmler Bu Sistemle Yapılır)
  • 16) Melt : Amount (Nesneyi Yüzey Tabanı Üzerinde Eritmek), Spread(Erime Oranı), Solidity (Erime Türleri: Buz,Jel,Plastik,Cam)
  • 95) Biped : Hazır Biped Hareketine Müdahalede Bulunmak ( Harekete Eklemeler Yapmak )
  • 17) Spherify, Morpher İle Nesneleri birbirine Dönüştürmek (Küre, Kare Oluyor Veta tam tersi)
  • 96) Biped : Biped Playback ( Donanımın Yetmediği Durumlarda Animasyonu Ön İzlemesini Sadeleştirmek), Workbench ( Curve Editor Benzeri Hareketleri Kontrol Etmek )
  • 18) Bend Komutu İle Yaylanma Animasyonu Yapmak ( Nesne Üzerine Düşen Bir Topun Nesneyi Esneterek Yukarıya Sıçraması Animasyonu)
  • 97) Biped : Quaternion / Euler ( Eklemlerin Robot Gibi veya İnsan Gibi Hareket Etmesi), Key Info,Set Key, Trajectories ( Hareket Yolunun Ekranda Görüntülenmesi ), Biped Multiple Keys, Keyframing Tools
  • 19) Flex (Nesnelere Jel Kıvamı Vermek.Nesne Aniden Durduğunda İstenilen Bölge Jel Gibi Esniyor)
  • 98) Biped : Animation Layers(Layerler İle Çalışmak) (Create Layer,Next Layer,Previous Layer, Save Layer, Collapse)
  • 20) Constraints ( SINIRLANDIRICILAR)
  • 99) Biped : Motion Mixer (Hareketleri Birbirine Karıştırmak), Layer Track, Transition Track, Set Range, Zoom Extents
  • 21) Attachment Constraint ( Suyun Üzerinde Yüzen (Dalgalara Göre Hareket Eden) Çaydanlık Animasyonu)
  • 100) Biped : Motion Mixer ( Birden Fazla Hareketin Birbirine Geçişleri Sağlamak ), Add Layer Track Below
  • 22) Path Constraint ile Çizilen Yolu Takip Eden Helikopter Animasyonu ( Helikopter Kamera İle Takip Ediliyor ), Pick Target ile Kameranın Nesneyi Takip Etmesini Sağlamak
  • 101) Biped : Motion Mixer ( Birden Fazla Bipetin Hareketlerinin Aynı Anda Bitmesini Sağlamak, Kalabalık Biped Animasyonları Yapmak ), Lock Transitions
  • 23) Path Constraint İle Su Yüzüne Kanat Çırparak Pike Yapıp, Yüselen Kuş Animasyonu (Kameralı Takipli), Ripple ile Suya Değdiğinde Dalgalanma Sağlamak,Create Animated Squence File
  • 102) Biped : Motion Mixer ( Transitions > Edit: Özellikleri, Transitions İnce Ayarları )
  • 24) LookAt Constraint : Nesneyi Mause İleTakip Eden Göz Yapımı ( Mause İle Hedef Nesneyi Hareket ettirince Otomatik Olarak Gözlerde Nesnenin Yönüne Göre Hareket Ediyor)
  • 103) Biped : Motion Mixer ( Trackgroups > Filter ) ( Bipedin Parçalarına Ayrı Ayrı Animasyon Hareketi Vermek, Kolları ok Atarken , Ayaklarının Yürümesi, Kafanın Dans Eden Adam Gibi Hareket Etmesi)
  • 25) Global Tracks, Position Controllers: Audio, Show Sound Track (Nesneleri Sese Göre Hareket Ettirmek)
  • 104) Biped : Motion Mixer : Mixdown (Birden Fazla Hareketi Birleştirmek > Tek Dosya Haline Getirmek)
  • 26) Sese Göre Hareket Eden Ekolayzır Yapımı
  • 105) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek ( Biped in Kafasını Giydirmek)
  • 27) Link Constraint İle Nesneleri Bir yerden Bir Yere Taşımak ( Çaydanlık Kapağını ,Diğer Çaydanlık Kapağına Taşınması)
  • 106) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek (Biped in Omuz ve Kollarını Giydirmek)
  • 28) Link Constraint İle Nesneleri Bir yerden Bir Yere Taşımak ( Bir Kuşun Bir Cismi Bir Yerden Alıp Başka Yere Götürmesi)
  • 107) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek (Biped in Gövde ve Ayaklarını Giydirmek)
  • 29) Keyboard Input Device : Animasyonu Klavye Hareketleri ile Yönetmek (Kuşun Kanatlarını Klavyeden Girilen Tuş İle Kanat Çırptırmak)
  • 108) Biped : Physique ( Karakter İle Kemiği Birleştirmek ), Floating Bones, Attach to Node,Physique Initialization, Assign to Link, Bone Object
  • 30) Position Motion Capture, Mouse Input Device : Animasyonu Mouse Hareketleri İle Yönetmek (Kuşun Hareket Yönünü(X,Y,Z Koordinatları) Mause İle Belirlemek)
  • 109) Biped : (Karakter Animasyonu) Kemik Sistemi Giydirilmiş Hazır Karakterle << Bastonla Yürüyen Yaşlı Adam >> Animasyonu Yapmak
  • 31) Rotation Controllers, Keyboard Input Device, Mouse Input Device (Mause İle Hareket Eden Göz , Klavye İle Hareket Eden Göz Kapakları)
  • 110) Biped : (Karakter Animasyonu) Mass FX İle Karakterin Topa Vurması Animasyonu ( Karakter ile Mass FX Birlikte Kullanımı)
  • 32) Piano Tuşları Animasyonu (Klavyeden Harf Tanımlayıp, Tanımlanan Harflere Bastıkça Piano Tuşlarının Hareket Ermesi)
  • 111) Biped : (Karakter Animasyonu) Karakterin Yerden Topu Alıp Fırlatması (Key Frame ile Yapılıyor, Mass FX ile de Yapılabilir)
  • 33) Ware Parameters : (Nesnelerin Rotation Parametrelerini Birbirine Bağlamak), Freeze Rotation, Rotation To Zero, KeyFrame XYZ
  • 112) Biped : (Karakter Animasyonu) Motion Mixer İle İki Farklı Hareketi Birleştirerek Bir Kadının Yeri Silmesi Ardından Kalkıp Yürümesi Animasyonu
  • 34) Ware Parameters : (Nesnelerin Position Parametrelerini Birbirine Bağlamak),Parameter Ware Dialog,Find Next Parameter,Parameter Wiring Penceresinde Kod Yazmak
  • 113) Biped : (Karakter Animasyonu) Particul ( Parçacık Sistemleri) İle Karakter Animasyonunu Birleştirmek ( Yağmur Yağan Bir Sahneden , Karakter Elinde Şemsiye İle Yürüyor)
  • 35) Ware Parameters İle Mengene Animasyonu (Mengene Kolunu Çevirince Mengene İçerisindeki Nesneyi Sıkıştırıyor)
  • 114) Cloth ( Kumaş Modifier)
  • 36) Ware Parameters İle Mengene Animasyon -2 (Kolu Çevirip Mengenedeki Nesneyi Sıkıştırmak), Link Constraint
  • 115) Cloth : Object Properties , Smulation Parameters , Simulate Local ( Hesaplama )
  • 37) Ware Parameters (Sadece Tek Bir Tekerleği Döndürerek ve Hareketi Nesnelere Bağlayarak Hareken Eden Motorsiklet Animasyonu)
  • 116) Cloth : Yastık Giydirmek, Yaktık Kenarlarını Dikmek (ChamferBox , Garment Maker,Create Seams , Check Intersections , Reset State , Weld)
  • 38) Ware Parameters (Robot El Yapımı (Eklemler Dahil))
  • 117) Cloth : Rüzgarda Dalgalanan Perde Animasyonu , Cloth Forces Dahili Nesneleri Similasyon Hesaplamasına Eklemek
  • 39) Ware Parameters ( Robot Elin Bir Yerdeki Cismi Parmaklarıyla Kavrayıp , Başka Bir Yere Bırakması Animasyonu)
  • 118) Cloth : Perde Animasyonu - 2 ( Kornişlerin Hareketlerinden Etkileniyor)
  • 40) Position Controllers : Noise Controller ( Rastgele Hareketler Vermek) ,X,Y,Z Strenght, Frequency,Rauchness,Ramp In,Ramp Out
  • 119) Cloth : Perde Yırtma Animasyonu ( Perde Zıt Yönde Çekilerek Yırtılıyor)
  • 41) Particles Systems ( PARTİKÜL PARÇACIK SİSTEMLERİ)
  • 120) Cloth : Makaraya Dolanan Kumaş Animasyonu ( Kumaş Doladıkça Kalınlaşıyor Makara)
  • 42) Particles : Spray (Yağmur Efekti) : Emitter, Viewport Count, Render Count, Drop Size, Speed, Variation, Drops, Dots, Ticks, Timing:Start, Life
  • 121) Biped Üzerine Kumaş Giydirmek
  • 43) Particles : Spray İle Yağmur Efekti Animasyonu
  • 122) Biped Üzerine Cloth ( Kumaş ) Giydirmek (Break Vertices , Create Seam, Reverse Seam )
  • 44) Particles : Snow (Kar Efekti) , Flake Size, Tumble, Tumble Rate, Deflector İle Zeminde Kar Toplanması, Bind to Space Warp
  • 123) Biped Female ( Bayan ) Kumaş Giydirmek ( Animasyon Eşliğinde Dans Ederken Kumaş Eteğin Göre Etkilenmesi )
  • 45) Particles : Snow (Kar Efekti) - 2, Motion Blur, Wind İle Yağan Kara Rüzgar Efekti Uygulamak
  • 124) BONES OBJECT
  • 46) Particles : Percantage of Particles, Super Spray, Off Axis, Spread, Off Plane, Use Rate, Emit Start, Emit Stop, Display Until
  • 125) Bones Nedir ? Diğer Kemis Sistemlerinden (Biped, CAT Objects) farklılıkları nelerdir ? , IK Solvers : IH Solvers, HD Solvers , IK Limb Solver , SplineIK Solver)
  • 47) Particles : Particle Type,Standart Paticles(Triangle,Cube,Special,Facing,Constant,Tetra,Six Point,Sphere), MetaParticles, Particle Size, Instanced Geometry, Grow For, Fade For
  • 126) Bones : Dürbün Yapımı ( Birbiri ile Kemik sistemi gibi Bağlantılı Nesneler ) Animasyonu ( MODELLEME)
  • 48) Particles : Rotation and Collision, Spin Time, Variation, Phase, Spin Axis Controls, Interparticle Collisions, Object Motion Inheritance, Bubble Motion, Particle Spawn, Load/Save Presents
  • 127) Bones : IK Solver : Dürbün Yapımı ( Birbiri ile Kemik sistemi gibi Bağlantılı Nesneler ) Animasyonu , HD Solvers, IK Kontrolleri
  • 49) Particles : Super Spray İle Yangın Musluğu Animasyonu ( Modelleme)
  • 128) Bones : IK Solver : Renderable ( Bone Object Renderda Görüntülenmesi) , New Schematic View (Bağlantı Hiyerarşi Penceresi), IK Solver Properties
  • 50) Particles : Super Spray İle Yangın Musluğu Animasyonu ( Animasyon ), Gravity İle Nesnelere Yer Çekimi Uygulamak
  • 129) Bones : IK Solver : Nesneleri Kemik Sistemi Gibi Hareket Ettirmek ( ANİMASYON)
  • 51) Particles : Super Spray İle Fıskiye Animasyonu (Modelleme), Chamfer, Flip Normals
  • 130) CAT OBJECT
  • 52) Particles : Super Spray İle Fıskiye Animasyonu (Animasyon), (Fıskiyeden Çıkan su Yer çekimine Bağlı Olarak Havuza Düşüyor ve Havuzda Dalgalanmalar Oluyor)
  • 131) Cat Object Nedir ? Üstünlükleri Nelerdir ? , Layer Manager , Clip Manager
  • 53) Particles : Blizzard İle Üretim Şeriti Bandı Yapımı, Get Meterial From, Lenght
  • 132) Cat Parent Kullanımı , Cat Parent Hazır Kemik Sistemlerinin Tanıtılması
  • 54) Particles : Blizzard İle Kuş Sürüsü Yapımı ( 300 Kuşu Aynı Anda Farklı Hızlarda , Farklı Kanat Çırpışları İle Uçurmak)
  • 133) Cat Object Animasyon Özelleştirme : Setup/Animation Mode Toggle , Global Weight , Key Pose to Layer , Limb Animation , Dope Sheet , Layer Rangers , Collapse Layers , Cat Motion Editor , Path Node
  • 55) Particles : Havai Fişek Animasyonu, Video Post, Add Image Filter Event, Lens Effects Highlight, Execute Sequence (Video Post Render)
  • 134) Cat Object Animasyon Özelleştirme : CATRig Parameters : CATUnits Ratio , Extra Rig Notes , Marama , Marine
  • 56) Render Setup,Active Time Segment, Output Size, Render Output, Videopost Render, Add Image Output Event, Compression Settings
  • 135) Cat Object Nesnesini Path Constraints İle Belirli Bir Yol Üzerinde Hareket Ettirmek ( Örümcek )
  • 57) Boolean, Operands, Add Scene Event ( Parça Kesme Animasyonu)
  • 136) Cat Object Nesnesini Path Constraints İle Belirli Bir Yol Üzerinde Hareket Ettirmek ( Panter )
  • 58) Particles : Super Spray ve Wind(ruzgar) Kullanarak Kül Tablasında Sigara Dumanı Animasyonu(Modelleme)
  • 137) Cat Object Nesnesini Animasyon Boyunca Kamera İle Takip (Pick Target, Set Tangents to Auto)
  • 59) Particles : Super Spray ve Wind(ruzgar) Kullanarak Kül Tablasında Sigara Dumanı Animasyonu(Animasyon)
  • 138) Cat Object İle Karakteri Birleştirmek ( Karaktere Cat Object Kemik Sistemi Giydirmek) - AŞAMA-1 , Show Frozen in Gray , Skin Modifier , Paste Blue to Green Bones
  • 60) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display) -1
  • 139) Cat Object İle Karakteri Birleştirmek ( Karaktere Cat Object Kemik Sistemi Giydirmek) - AŞAMA-2 , Vertices , Abs. Effect , Skin > Envelope
  • 61) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display),Spin, Rotation -2
  • 140) Cat Object : Kemik Sistemi Giydirilen Karakteri Belirlenen Yol Üzerinde Yürütmek , Max Stride Length
  • 62) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display),Shape Instance, Group Members, Object Elements -3
  • 141) KARAKTER YÜZ VE MİMİK ANİMASYONLARI
  • 63) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display), Deflector,Collision - 4
  • 142) Karakter Yüz ve Mimik Animasyonları ( Yüze Ağzı Açık , Uykulu , Gözleri Kapalı vb. Haller Vermek ) ( Morph , Soft Selection , Channel List )
  • 64) Particles :PF Source,Gravity,Force (Parçacıkları Bir Nesneye Çartptırıp Yer Çekimi Uygulamak)
  • 143) Karakter Yüz ve Mimik Animasyonları Use Limits ,Channel Color Legend , Load Multiple Targets , Delete Channel , UnHide All , Zero Active Channel Values , Automatically reload targets
  • 65) Particles :PF Source, Keep Apart (Nesnelerin Birbirini Hisssetmesi),Material Static, Material Dynamic (Parçacıklara Doku Vermek)
  • 144) UYGULAMALAR
  • 66) Particles :PF Source, Asimetrik Nesnelerin Udeflector Kullanarak Belirlenen bir Nesneden Etkilenmesi(Çarpınca Yüzeye Bağlı Olarak Yön Değiştiriyor)
  • 145) Particle :Patikül Sistemleri İle Deniz altı Ortamı Oluşturulması ( Sis Yapımı , Deniz Yüzeyi) (AŞAMA-1)
  • 67) Particles :PF Source, Collision Spawn (Çarpmanın Etkisiyle Parçacıkların Bölünmesi), Spawn on Each Collision
  • 146) Particle :Patikül Sistemleri İle Deniz altı Ortamı Oluşturulması ( Yazıya Deniz Altındaymış Etkisi Vermek, Partikül Sistemi İle Tabandan Baloncuk Çıkarmak , Projector Map , ) (AŞAMA-1)
  • 68) Particles :PF Source, Object Elements (Nesneye Çarpan Parçacıkların, Parçalarına Ayrılması)
  • 147) Kamera Gezdirme Animasyonu : Sahnenin Modellenmesi ( Fillet İle Kamera Dönüşlerinin Yumuşak Olması İçin Köşeleri Yumuşatmak)
  • 69) Particles :PF Source İle Hero, 300 Spartalı Filmlerinde Yapılan Ok Yağmuru Animasyonu
  • 148) Kamera Gezdirme Animasyonu : Animasyonun Oluşturulması
  • 70) Particles :Sdeflector,Position Object, Lock On Emitter ( Nesne Dağıtma Animasyonu )
  • 149) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Bebek Odası ) , Kamera Hareketlerini Daha Gerçekçi Animasyon İçin Curve Editör İle )Yumuşatmak
  • 71) Particles :Age Test, Find Target (Nesneleri Dağıtıp Başka Şekile Dönüştürmek)
  • 150) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Mutfak ) Configure Uzer Path
  • 72) Particles :Parray, Particle Formation, Object Fragment Controls (Nesneleri Gerçek Olarak Parçalamak. Yere Düşen bir Vazonun Kırılması, Patlama Efekti)
  • 151) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Bebek Odası Ve Mutfak ) Render Sonucu
  • 73) Particles :Parray,Visibility (Yere Düşen Çaydanlığın Parçalanması Animasyonu)
  • 152) Motorsiklet Animasyonu : Motorsikletin Animasyon Öncesi Mental Ray İle Kaplanması (Arch & design)
  • 74) MASS-FX
  • 153) Motorsiklet Animasyonu : Motorsiklete Gerçekçilik Kazandırmak (Self illumination (Glow), Camera Shaders) , Stadyumun Modellenmesi
  • 75) Mass FX nedir ? ,Mass Fx Tools Araçlarının Tek Tek Anlatımı , Word Parameters, Similation Tools, Multi-Object Editor, Diplay Options, Rigid Body,Use Ground Collisions, Start Similation
  • 154) Motorsiklet Animasyonu : Stadyum Zemin Çizimi ve Işıklandırma
  • 76) Mass FX : Kinematic Rigid Body, Bake ALL (MassFX ile Duvar Yıkma Animasyonu)
  • 155) Motorsiklet Animasyonu : Kamera Takibi
  • 77) Mass FX : Domino Taşı Animasyonu
  • 156) Motorsiklet Animasyonu : Motorsiklet Arkasında Çıkan Çizginin Oluşturulması ve Animasyonun Yapılması
  • 78) Mass FX : Shape Type : Concave (İç Bükey), Improve Fitting ( İçi Oyuk Nesnelerin İçlerinin Animasyonda Hesaplatılması)
  • 157) Motorsiklet Animasyonu Render ( FİNAL )
  • 79) Mass FX : Helix,Mass ( Duran Nesnelerin Dinamik Nesnelerin Hareketlerinden Etkilenmesi )

EĞİTMEN

Erdinç DEMİR;

 Erdinç DEMİR, 1974 yılında İzmir doğumludur.

 3d alanında çalışmalara başladıgında henüz windows 3,1 versiyonu kullanılıyordu. Dolayısıyla da 3d programları kullanmaya DOS işletim sisteminde başladı. 3DS Max programını, DOS altında çalışan 3DS Relase 4 versiyonundan beri takip etmektedir. 1996 yılından günümüze kadar sayısız firmaya 3D jenerikler, reklam filmleri ve animasyonlar yapmıştır.

 Ayrıca Autodeskin 2008 yılında düzenledigi sertifika sınavlarını başarıyla tamamlamıştır.

 3D ile birlikte, Aftereffects, Combustion, Digital Fussion, Toxic, Final Cut, Avid gibi tüm compositing ve video kurgu programlarını da ustalıkla kullanabilmektedir. 

TRT Müzik kanalının, Eylül 2011 dönemi ID ve bazı program jenerikleri.

Avea, NetApp ve İstikbal Mobilya firmalarının lansman toplantıları filmleri

TRT Eğitim Dairesi tarafından düzenlenen Maya 2012 Programının temel ve ileri düzey eğitimlerinin verilmesi.

Arçelik, Paradox Properties gibi çeşitli firmaların çalışanlarına 3DS Max ve Render alanlarında çeşitli eğitimler vermiştir.

Tanıtım filmleri ve animasyonlar hazırlanan firmaların bazıları: 

Hava Harp Okulu: Nato toplantılarında gösterilmek üzere tanıtım filmi hazırlanması.

Petlas: Türkiye’nin, tek savaş uçağı lastik üreticisinin tanıtım filmi.

Lipton Ice Tea: Çeşitli bayi toplantıları için, aktivitelerden oluşan kısa reklam filmleri.

Yeni Şafak: Yeni şafak gazetesine ait çeşitli promosyon reklam filmleri.

BMC: BMC için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

ESHOT: İzmir’in ulaşım şirketi ESHOT için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Karayolları: T.C. Karayolları için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Ege Palas: Ege Palas Oteli için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Kipa: Kipa Hipermaketleri için hazırlanmış yılbaşı konulu reklam filmleri.

Alfapen: Alfapen şirketi için, reklam kapakları animasyonları hazırlanması.

TGRT: TGRT kanalı için hazırlanan ‘Zor Hedef’ dizi filminin özel görüntü efektleri

İlaç Sektörü: Çeşitli ilaç firmaları için hazırlanmış ilaç tanıtım filmleri.

Mimari: Karşıyaka Evleri isimli sitenin mimari animasyonları. Mimari: Çeşitli firmaların, iç mekan düzenlemelerinin 3D hazırlanması.

Erdinç DEMİR; Max 2013 Animasyon bilgilerini sizinle paylaşıyor...

Erdinç DEMİR sektör bazında yaptığı çalışmalar sıralanmıştır. Burada yer alamayan daha bir çok çalışması mevcuttur..

KAMPANYA
  • - 3D Studio Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin)<br> - 3D Studio Max Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler İçin)
  • - 3DS Max 2013 Animasyon<br> - 3DS Max 2010 Animasyon<br> - After Effects CS5
  • - Rayfire (3DS Max İçin)<br>- 3D Studio Max Animasyon (Yeni Başlayanlar İçin)
BİZE ULAŞIN
Osmanağa Mah. Pavlonya Sok. Nuhoğlu İş Merkezi No:8
Kat: 4 Daire: 47 Kadıköy / İSTANBUL
0216 338 88 82 (Pbx)
0216 338 86 59
Copyright © 2007-2016 MEYSA Bilişim Hiz. Tic. Ltd. Şti.
www.sanalogretim.com bir Meysa Bilişim Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. iştirakidir.