Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)
0216 338 88 82
Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)
Video Yukleniyor...
Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)

42 SAAT, 405 VIDEO DERS ANLATIM

İLERİ SEVİYE SETİMİZDİR.
Set Maya bilenler içindir. Maya programına yeni başlayacaksanız "Autodesk Maya (Yeni Başlayanlar için)" setimizi almalısınız. Maya öğrenmeden bu setten faydalanamazsınız. Ardından "Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)" devam edebilirsiniz. 

 ANLATILAN KONULAR:

* Karakter, Android Modelleme                               * Human IK
* Mocap                                          * Itme (Push) Animasyonu
* Kemik Sistemi (Rigging)                        * Muscle (Kas Sistemi) 
* nCloth (Kumaş)                    * Karakter Yürüme Animasyonları
* Yüz ve Mimik Animasyonları                 * Yüz ve Mimik Rigging 
* Kısa Animasyon Film Oluşturmak vs.

Set İle Birlikte,18TL Değerindeki Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler) Kitabı da Hediye Edilmektedir.
118 TL
13,11tl X 9 TL
4 TL Hediye
Kazandığınız TL leri
sonraki alışverişinizde
kullanabilirsiniz. Üye
avantajlarından
faydalanabilirsiniz.

Kredi Kartı
:
118 TL
Havale / EFT
:
114 TL
Kapıda Ödeme
:
130 TL
Yurtiçi gönderilerde kargo ücreti talep etmiyoruz. 16:00 a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün gönderiyoruz.
YORUMLAR
  • Ali DİNGİZ - Mühendis / Burdur1.3.2016
    Office setini almıştım ilk önce tabi ilerletmek için ama çağlar bey hakkını vermiş daha sonra maya ve karater animasyonu ve photoshop cc yi aldım ve anlatımlar harika diyecek laf yok bu gidişle tüm setleri alacam galiba tebrik ederim tüm ders veren arkadaşları.
  • YUNUS TAŞAR - 3d animatör / istanbul25.1.2016
    SÜPER BİR EĞİTİM SETİ İYİKİ ALMIŞIM İYİKİ VARSIN SANAL ÖĞRETİM....
  • mehmet dal - 2d animatör / İstanbul13.1.2016
    Maya 2012 ve 2014 setinizi çok beğendim. Maya üzerine başka setler de yayınlamanızı bekliyorum, teşekkürler..
  • Mehmet DAL - 2d animatör / İstanbul8.4.2015
    Yıllardır korktuğum mayayı bana sevdirdiniz. tebrik ederim.
  • salih sağlam - grafik tasarım / istanbul25.4.2014
    Abi ders böle anlatılır 10 numara
  • Ozan DURMAZ - / İstanbul22.4.2014
    Erdinç bey Mudbox konusunda hangi derece iyidir bilemiyorum ama eğer bu programa hakimse mutlaka derslerini bekliyoruz. Maya ve Mudbox entegrasyonunun da dahil olduğu güzel bir set hiç fena olmaz. İyi çalışmalar.
  • Emra Tuna - Yazılım / Bursa14.11.2013
    Yeni Olmama Ragmen Cok iyi Anlatılmıs ve Destek Olarakta Herzaman Yardımcı oluyorlar Tesekkurler ederim Sanal Ögretim
  • Kıymet YALÇINKAYA - Yazar / İstanbul6.11.2013
    Dvdler 2 günde elime ulaştı. dersler bir harika, türkçe kaynak eksiğini tamamen karşılıyor, çok anlaşılır. emeği geçen herkese çok teşekkür ederim...
  • Samet gürbüz - 3D Animation / Eskişehir5.11.2013
    Set cok iyi ve başarılı gozukuyor.maya 2012 eğitim setinde bulunan tum eksikler anlatılmıs.Hemen sipariş verilmesi gereken bir set.Tebrıkler.
  • Hamza ÖZEN - Grafik/3d modelleme / Bursa3.11.2013
    Eğitim seti gerçekten harika çok yardımcı oldu uzun zamandır mayaya geçmek istiyordum max de yaptığım karakterler hoşuma gitmiyordu gerçekten harika bir set olmuş.
  • Gökhan KAHRAMAN - Öğrenci / İstanbul3.11.2013
    2012 setinde karakter modellemesi ve riglerin olmaması kafamı karıştırmıştı alıp almama konusunda ve şimdi iyikide aldığımı düşünüyorum bilgilerimin üstüne bilgi kattım..Ayrıca şuan bu seti görmem o kadar mutlu etti ki bilemessiniz karma karışık düşüncelerimden kurtuldum diyebilirim :D Teşekkürler emeklerinizden dolayı.. :)
  • Soner Yamak - Grafik Tasarım / 3D Modelci / İstanbul23.10.2013
    Maya konusunda Türkiye'de yaptığınız katkılardan dolayı teşekkürler. Umarım Maya setleriniz yeteri kadar kullanıcıya ulaşır ve sektör için faydalı olur.
EĞİTİM İÇERİĞİ
Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler) Eğitim Seti 42 Saat 405 Videolu Türkçe Anlatım

  • 1) KARAKTER MODELLEME
  • 204) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması
  • 2) Set İçeriğinin Tanıtılması
  • 205) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması -2
  • 3) Özel Araç Çubuğu Oluşturmak, Karakter Baş (Kafa) Kısmınıın Modellenmesi
  • 206) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması -3
  • 4) Keep Faces Together Özelliğinin Öğrenilmesi, Karakterin Gövde, Bacak ve Ayak Kısımlarının Modellenmesi
  • 207) BLEND SHAPE
  • 5) Karakterin Kol, El ve Parmaklarının Modellenmesi
  • 208) Blend Shape Nedir
  • 6) Karakterin Göz ve Göz Kapaklarının Modellenmesi, Kaplamasının Oluşturulması
  • 209) Blend Shape: Ağız Gülme İfadesi Oluşturmak
  • 7) Karakterin Göz Animasyonu Oluşması İçin Gerekenlerin ayarlanması
  • 210) Blend Shape: Ağız Tek Taraflı Gülme İfadesi Oluşturmak
  • 8) Karakterin Göz, Göz Kapak ve Kafa animasyonlarının Yapılması -1
  • 211) Blend Shape: Ağız Üzüntü İfadelerinin Oluşturulması
  • 9) Karakterin Göz, Göz Kapak ve Kafa animasyonlarının Yapılmas -2
  • 212) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: U
  • 10) İskelet Sisteminin Anlatılması (Skeleton Menüsü, Join tool, IK Handle Tool) -1
  • 213) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: M
  • 11) İskelet Sisteminin Anlatılması (Skeleton Menüsü, Join tool, IK Handle Tool) -2
  • 214) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: F -1
  • 12) İskelet Sisteminin Oluşturulması, Kemiklerin Birbirine Bağlanması (Mirror Joint, Join Size) -1
  • 215) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: F -2
  • 13) İskelet Sisteminin Oluşturulması, Kemiklerin Birbirine Bağlanması (Mirror Joint, Join Size) -2
  • 216) Blend Shape: Ağız Alaycı Gülümseme İfadelerinin Oluşturulması -1
  • 14) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -1 (Constrain / Point , Window / General Editors / Channel Control )
  • 217) Blend Shape: Ağız Alaycı Gülümseme İfadelerinin Oluşturulması -1
  • 15) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -2
  • 218) Ağız İfadelerinin Birleştirilerek Ağız Blend Shape Haline Getirilmesi
  • 16) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -3
  • 219) Ağız İfadelerinin Birleştirilerek Ağız Blend Shape Haline Getirilmesi -2
  • 17) Sağ Kol, Sağ El ve Parmaklarının Animasyonunun Oluşturulması (IK Handle Toolların Oluşturulması) -1
  • 220) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Üzgün -1
  • 18) Sağ Kol, Sağ El ve Parmaklarının Animasyonunun Oluşturulması (IK Handle Toolların Oluşturulması) -2
  • 221) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Üzgün -2
  • 19) El, Kol ve Bacakların kontrol Noktalarının Oluşturulması
  • 222) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sağ Göz Kırpmak -1
  • 20) Gövde Kontrol Noktalarının Oluşturulması (Gövdenin Hareket Ettirilmesi) -1
  • 223) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sağ Göz Kırpmak -2
  • 21) Gövde Kontrol Noktalarının Oluşturulması (Gövdenin Hareket Ettirilmesi) -2
  • 224) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sol Göz Kırpmak
  • 22) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -1
  • 225) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Şaşkın Bakış
  • 23) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -2
  • 226) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Kaş Kaldırmak
  • 24) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -3
  • 227) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Kızgın Bakış
  • 25) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -4
  • 228) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Aşağı Bakış ve Yukarı Bakış
  • 26) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması için Duruş Pozisyonunun Gerçekleştirilmesi
  • 229) İfadelerin Birleştirilip Blend Shapelerin Oluşturulması
  • 27) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması -1
  • 230) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması
  • 28) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması -2
  • 231) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -2
  • 29) RESİMDEN 3 BOYUTLU ROBOT OLUŞTURMAK
  • 232) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -3
  • 30) Modellenecek Android Parçalarının (resimlerinin) Tanıtılması -1
  • 233) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -4
  • 31) Modellenecek Android Parçalarının (resimlerinin) Tanıtılması -2
  • 234) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -5
  • 32) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -1 )
  • 235) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -6
  • 33) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -2 )
  • 236) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -7
  • 34) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -3 )
  • 237) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -8
  • 35) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği Modellenmesi )
  • 238) Mimik Hareketleri
  • 36) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği ve Diz Kapağı Arasındaki Bölümün Modellenmesi ) -1
  • 239) Kamera Ayarlamaları ve Final Hale Getirmek
  • 37) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği ve Diz Kapağı Arasındaki Bölümün Modellenmesi ) -2
  • 240) YÜZ VE MİMİK ANIMASYONU
  • 38) Android Model : BACAK ( Baldır Bölümünün Modelleme ) -1
  • 241) Yüz Ve Mimik Animasyon Tanıtım
  • 39) Android Model : BACAK ( Baldır Bölümünün Modelleme ) -2
  • 242) Karakter Konuşturma İşlemi -1
  • 40) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -1
  • 243) Karakter Konuşturma İşlemi -2
  • 41) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -2
  • 244) Karakter Konuşurkenki Kaş Hareketlerinin Yapılması
  • 42) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -3
  • 245) Karakter Konuşurkenki Göz Hareketlerinin Yapılması, Graph Editor İle Müdahale
  • 43) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 1 )
  • 246) Karakter Konuşurken Kafa Hareketleri Yapması -1
  • 44) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 2 )
  • 247) Karakter Konuşurken Kafa Hareketleri Yapması -2
  • 45) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 3 )
  • 248) Karakterin Final Hale Getirilmesi
  • 46) Android Model : KOL ( Kol Üst Bölüm Modelleme ) -1
  • 249) Animasyon Renderını Almak
  • 47) Android Model : KOL ( Kol Üst Bölüm Modelleme ) -2
  • 250) MUSCLE (KAS SİSTEMİ)
  • 48) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -1
  • 251) Muscle (Kas Sistemi) Tanıtım
  • 49) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -2
  • 252) Maya Programında Kas Oluşturmak
  • 50) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -3
  • 253) Eklem ve Kas Oluşturmak
  • 51) Android Model : EL ( Elin Parmaklar Hariç Temel Kalıbının Modellenmesi) -1
  • 254) Var Olan Nesne Üzerinde Kas Sistemi Oluşturmak
  • 52) Android Model : EL ( Elin Parmaklar Hariç Temel Kalıbının Modellenmesi) -2
  • 255) Kas Şişme Olayının Projede Uygulanması -1
  • 53) Android Model : EL ( El Bileği Modellemesi )
  • 256) Kas Şişme Olayının Projede Uygulanması -2
  • 54) Android Model : EL ( El Parmağı ( İşaret Parmağı ) ve Eklemlerinin Modellenmesi )
  • 257) Dragonda Kas Kütlelerinin Hareketli Olmasını Sağlamak -1
  • 55) Android Model : EL ( El Parmaklarının Çoğaltılması ve Yerleştirilmesi ) -1
  • 258) Dragonda Kas Kütlelerinin Hareketli Olmasını Sağlamak -2
  • 56) Android Model : EL ( El Parmaklarının Çoğaltılması ve Yerleştirilmesi ) -2
  • 259) Kas Kasılma Uygulaması -1
  • 57) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 1)
  • 260) Kas Kasılma Uygulaması -2
  • 58) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 2)
  • 261) Muscle Smooth Özelliği
  • 59) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 3)
  • 262) Muscle Sistem Özelliği
  • 60) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 4)
  • 263) Kas Sisteminde Mirror (Aynalama) Özelliği -1
  • 61) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 5)
  • 264) Kas Sisteminde Mirror (Aynalama) Özelliği -2
  • 62) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 6)
  • 265) nCLOTH (KUMAŞ)
  • 63) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 7)
  • 266) nCloth (Kumaş) Yapmak İle İlgili Temel Ayarlar
  • 64) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 8)
  • 267) Kumaşı Nesneye Bağlamak
  • 65) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 9)
  • 268) Kumaşı Nesneye Bağlamak -2
  • 66) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 10)
  • 269) Kumaşı Nesneye Bağlamak -3
  • 67) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 11)
  • 270) Perde Yapma Animasyonu
  • 68) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 12)
  • 271) nCloth Sabitleme İşlemi
  • 69) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 1)
  • 272) Katılık Özelliği
  • 70) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 2)
  • 273) Karaktere Elbise Giydirme İşlemi -1
  • 71) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 3)
  • 274) Karaktere Elbise Giydirme İşlemi -2
  • 72) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 4)
  • 275) 3D TEXTURE (3D KAPLAMA)
  • 73) Android Model : GÖVDE ( Bel Altı Bölümünün Modellenmesi ) -1
  • 276) 3 Boyutlu Yüzeylerin 2 Boyutlu Olarak Açılması -1
  • 74) Android Model : GÖVDE ( Bel Altı Bölümünün Modellenmesi ) -2
  • 277) 3 Boyutlu Yüzeylerin 2 Boyutlu Olarak Açılması -2
  • 75) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme - 1 )
  • 278) Temel Kaplama Mantığının Kavranmasının Sağlanması -1
  • 76) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme - 2 )
  • 279) Temel Kaplama Mantığının Kavranmasının Sağlanması -2
  • 77) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Dudak) - 1 )
  • 280) Texture Uygulaması -1
  • 78) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Dudak) - 2 )
  • 281) Texture Uygulaması -2
  • 79) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Burun Üst Bölüm ve Göz Çevresi) )
  • 282) Texture Uygulaması -3
  • 80) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Göz Çevresi Devam ve Göz Bebeği) ) -1
  • 283) Texture Uygulaması -4
  • 81) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Göz Çevresi Devam ve Göz Bebeği) ) -2
  • 284) Texture Uygulaması -5
  • 82) Android Model : KAFA ( Göz Çevresi Devam , Çene ve Çene Alt Bölümü ) -1
  • 285) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -1
  • 83) Android Model : KAFA ( Göz Çevresi Devam , Çene ve Çene Alt Bölümü ) -2
  • 286) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -2
  • 84) Android Model : KAFA ( Yüzün Arka ve Yan Bölümünün Son Şeklinin Verilmesi) -1
  • 287) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -3
  • 85) Android Model : KAFA ( Yüzün Arka ve Yan Bölümünün Son Şeklinin Verilmesi) -2
  • 288) Doku Renklerini Değiştirmek -1
  • 86) Android Model : KAFA ( Göz Derinliği ve Burun Düzeltmesi)
  • 289) Doku Renklerini Değiştirmek -2
  • 87) Android Model : KAFA (Yüze Et Kalınlığı Verilmesi)
  • 290) Boynuzların Doku ve Kaplamalarını Atamak
  • 88) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -1 )
  • 291) Damak ve Dişlerin Kaplamasını Atamak
  • 89) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -2 )
  • 292) Işıklandırma Sistemlerinin Ayarlanması
  • 90) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -3 )
  • 293) AKVARYUM KISA ANIMASYON
  • 91) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -4 )
  • 294) Küçük Balığı Modellemek
  • 92) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -5 )
  • 295) Küçük Balığın Gövdesini Modellemek
  • 93) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -1 )
  • 296) Küçük Balığın Süzgecini Modellemek
  • 94) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -2 )
  • 297) Küçük Balığın Kuyruğunu Modellemek -1
  • 95) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -3 )
  • 298) Küçük Balığın Kuyruğunu Modellemek -2
  • 96) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -4 )
  • 299) Küçük Balığın Gözlerini Modellemek
  • 97) Android Model :PARÇA BİRLEŞTİRME HAZIRLIĞI ( Kafa, Kol, Bacak, Gövde Fazlalıklarının Temizlenmesi)
  • 300) Büyük Balığı Modellemek
  • 98) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -1
  • 301) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -1
  • 99) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -2
  • 302) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -2
  • 100) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -3
  • 303) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -3
  • 101) Android Model : Model Parçalarının Kaplanması -1
  • 304) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -4
  • 102) Android Model : Model Parçalarının Kaplanması -2
  • 305) Büyük Balığın Gözünü Modellemek
  • 103) Android Model : Işıklandırma ve Modelin Render Hali -1
  • 306) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -1
  • 104) Android Model : Işıklandırma ve Modelin Render Hali -2
  • 307) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -2
  • 105) KEMİK SİSTEMİ (RIGGING)
  • 308) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -3
  • 106) Kemik Sistemi Tanıtımı (Kemiklere İsim Vermek, Kemik Çeşitleri )
  • 309) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -4
  • 107) IK Handle Tool (Tersten Hareketlendirme Yöntemi)
  • 310) Büyük Balığın Dişlerini Modellemek -1
  • 108) IK Spline Handle Tool ( Yılan, Kertenkele , ip gibi Nesneleri Hareketlendirmek için Gerekli Kemik Sistemlerini Oluşturmak )
  • 311) Büyük Balığın Dişlerini Modellemek -2
  • 109) Bind Skin : Smooth Bind , Interactive Skin Bind, Rigit Bind ( Kemik İle Deriyi Birleştirme Çeşitleri )
  • 312) Büyük Balığın Parçalarını Birleştirmek
  • 110) Bind Skin : Smooth Bind ile Interactive Skin Bind Arasındaki Farklar
  • 313) Büyük Balığın Parçalarını Modellemek
  • 111) Rigging Uygulanmış Bir Nesne Üzerinde Vertex Düzeltme İşlemi -1
  • 314) Büyük Balığın Kuyruğunu Modellemek -1
  • 112) Rigging Uygulanmış Bir Nesne Üzerinde Vertex Düzeltme İşlemi -2
  • 315) Büyük Balığın Kuyruğunu Modellemek -2
  • 113) Nesne Üzerindeki Rigging Özelliğini Kaldırmak , Smooth Skin Özellliği Kullanımı
  • 316) Büyük Balığın Kolunu Modellemek -1
  • 114) Rigit Bind ve Create Flexor Özelliği Kullanımı
  • 317) Büyük Balığın Kolunu Modellemek -2
  • 115) Mirror Skin Weight Options
  • 318) Büyük Balığın 2.Kolunun Modellenmesi
  • 116) Constrain (SINIRLANDIRICILAR)
  • 319) Büyük Balığın Gözünün Modellenmesi
  • 117) Constrain > Point , Constrain > Orient ( Kullanımları )
  • 320) Büyük Balığın Gözünün Modellenmesi ve Kaplanması
  • 118) Constrain > Parent ( Kullanımı )
  • 321) Akvaryum Modellenmesi -1
  • 119) Insert Joint Tool , Remove Joint , Disconnect Joint , Connect Joint , Reroot Skeleton
  • 322) Akvaryum Modellenmesi -2
  • 120) Jiggle Deformer İle Nesnelerin Yerçekimine Dayalı Yaylanmasını Sağlamak
  • 323) Şato Modellenmesi
  • 121) YÜRÜME ANIMASYONU
  • 324) Bayrak Flamasının Modellenmesi
  • 122) Animasyonu Yapılacak Modelin ve Graph Editor Tanıtımı
  • 325) Şato Modellenmesi -1
  • 123) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -1
  • 326) Şato Modellenmesi -2
  • 124) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -2
  • 327) Akvaryum Oksijen Tüpünü Modellemek
  • 125) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -3
  • 328) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -1
  • 126) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -4
  • 329) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -2
  • 127) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -5
  • 330) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -3
  • 128) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -6
  • 331) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -4
  • 129) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel Hareketleri ) -1
  • 332) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -5
  • 130) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel Hareketleri ) -2
  • 333) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -6
  • 131) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel ve Kol Hareketleri ) -1
  • 334) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -7
  • 132) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel ve Kol Hareketleri ) -2
  • 335) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -8
  • 133) Modelin Yürüme Animasyonu ( Kol Hareketleri ve Bilek Hareketleri ) -1
  • 336) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -1
  • 134) Modelin Yürüme Animasyonu ( Kol Hareketleri ve Bilek Hareketleri ) -2
  • 337) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -2
  • 135) Modelin Yürüme Animasyonu ( Graph Editor Üzerinde Hareketlerin Yumuşatılması ve Süreklilik Ayarları) -1
  • 338) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -3
  • 136) Modelin Yürüme Animasyonu ( Graph Editor Üzerinde Hareketlerin Yumuşatılması ve Süreklilik Ayarları) -2
  • 339) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -4
  • 137) Global Control Kullanımı , Modelin Yürüme Animasyonu İçin Son İnce Ayarlar
  • 340) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -5
  • 138) İTME (PUSH) ANIMASYONU
  • 341) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -6
  • 139) Animasyon Sahnesinin Hazırlanması
  • 342) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -7
  • 140) Itme Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -1
  • 343) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -8
  • 141) Itme Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -2
  • 344) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -9
  • 142) Itme Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 345) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -10
  • 143) Itme Animasyonu İçin Karakterin 3.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -1
  • 346) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -11
  • 144) Itme Animasyonu İçin Karakterin 3.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -2
  • 347) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -12
  • 145) Itme Animasyonu İçin Karakterin 4.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 348) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -13
  • 146) Itme Animasyonu İçin Karakterin 5.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 349) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -1
  • 147) Itme Animasyonu İçin Karakterin 6.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 350) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -2
  • 148) Karakterlerin Birleştirilerek İtme Animasyonunun Oluşturulması -1
  • 351) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -3
  • 149) Karakterlerin Birleştirilerek İtme Animasyonunun Oluşturulması -2
  • 352) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -4
  • 150) İtme (Push) Animasyon Üzerindeki İnce Ayarların Yapılması -1
  • 353) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -5
  • 151) İtme (Push) Animasyon Üzerindeki İnce Ayarların Yapılması -2
  • 354) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -6
  • 152) Itme (Push) Animasyonun Final Hale Getirilmesi
  • 355) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -7
  • 153) Itme (Push) Animasyon Render Alınması ve Ayarları
  • 356) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -8
  • 154) KARAKTERE HALTER KALDIRMA ANIMASYONU YAPTIRILMASI
  • 357) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -9
  • 155) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Duruşunun Hazırlanması
  • 358) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -10
  • 156) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 359) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -11
  • 157) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 360) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -12
  • 158) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 3. ve 4. Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 361) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -13
  • 159) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 3. ve 4. Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 362) Küçük Balığın Hareketlendirilmesi -1
  • 160) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 363) Küçük Balığın Hareketlendirilmesi -2
  • 161) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 364) Küçük Balığın Gideceği Düzergahın Çizilmesi -1
  • 162) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -3
  • 365) Küçük Balığın Gideceği Düzergahın Çizilmesi-2
  • 163) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 366) Büyük Balığın Yerine Yerleştirilmesi -1
  • 164) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 367) Büyük Balığın Yerine Yerleştirilmesi -2
  • 165) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -3
  • 368) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -1
  • 166) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -4
  • 369) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -2
  • 167) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -1
  • 370) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -3
  • 168) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -2
  • 371) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -4
  • 169) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -3
  • 372) Gözlerin Blend Shapelerinin Yapılması
  • 170) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -4
  • 373) Blend Shaplerin Birleştirilmesi
  • 171) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -5
  • 374) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -1
  • 172) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -6
  • 375) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -2
  • 173) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -7
  • 376) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -3
  • 174) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -8
  • 377) Büyük Balığın Gözleri İçin Takip Nesnesi Oluşturmak
  • 175) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -9
  • 378) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -1
  • 176) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -10
  • 379) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -2
  • 177) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -11
  • 380) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -3
  • 178) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -12
  • 381) Sahnenin Hazırlanması, Arkaplanın Oluşturulması -1
  • 179) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -13
  • 382) Sahnenin Hazırlanması, Arkaplanın Oluşturulması -2
  • 180) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -14
  • 383) Sahne Işıklarının Oluşturulması -1
  • 181) Halter Kaldırma Animasyonu Son Haline Getirilmesi -1
  • 384) Sahne Işıklarının Oluşturulması -2
  • 182) Halter Kaldırma Animasyonu Son Haline Getirilmesi -2
  • 385) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -1
  • 183) HUMAN IK VE MOCAP
  • 386) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -2
  • 184) Human IK ve Mocap Nedir -1
  • 387) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -3
  • 185) Human IK ve Mocap Nedir -2
  • 388) Render Ayarlarının Yapılması
  • 186) Human IK Oluşturmak
  • 389) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -1
  • 187) Human IK: Hazır Hareket ve Hazır Karakter Birleştirmek
  • 390) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -2
  • 188) Kendi Yaptığımız Karakterleri Mocap İle Eşleştirmek
  • 391) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -3
  • 189) Mocap İle Eşleştirmede İnce Ayarların Yapılması
  • 392) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -4
  • 190) YÜZ VE MİMİK RIGGING
  • 393) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -5
  • 191) Yüz ve Mimik Rigging Nedir
  • 394) Büyük Balığın Göz Takibinin Oluşturulması -1
  • 192) Kafa İçersinde Kemik sisteminin Oluşturulması
  • 395) Büyük Balığın Göz Takibinin Oluşturulması -2
  • 193) Kemiklerde Kinematik ayarların Yapılması
  • 396) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -1
  • 194) Handle Arasındaki Bağlantıların Sağlanması
  • 397) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -2
  • 195) Kemikler İle Deri (Yüzü) Arasında Bağlantı Kurulması
  • 398) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -3
  • 196) Vertexlerin Kilitlenmesi İşlemi
  • 399) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -4
  • 197) Çene Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -1
  • 400) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -5
  • 198) Çene Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -2
  • 401) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -6
  • 199) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -1
  • 402) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -7
  • 200) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -2
  • 403) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -8
  • 201) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -3
  • 404) Render Ayarlarının Yapılması
  • 202) Göz Vertexlerinin kilitlenmesi İşlemi
  • 405) Akvaryum Animasyon Final Hale Ulaştırmak
  • 203) Göz Kontrollerinin Kafaya Bağlanması

EĞİTMEN

Erdinç DEMİR;

 Erdinç DEMİR, 1974 yılında İzmir doğumludur.

 3d alanında çalışmalara başladıgında henüz windows 3,1 versiyonu kullanılıyordu. Dolayısıyla da 3d programları kullanmaya DOS işletim sisteminde başladı. 3DS Max programını, DOS altında çalışan 3DS Relase 4 versiyonundan beri takip etmektedir. 1996 yılından günümüze kadar sayısız firmaya 3D jenerikler, reklam filmleri ve animasyonlar yapmıştır.

 Ayrıca Autodeskin 2008 yılında düzenledigi sertifika sınavlarını başarıyla tamamlamıştır.

 3D ile birlikte, Aftereffects, Combustion, Digital Fussion, Toxic, Final Cut, Avid gibi tüm compositing ve video kurgu programlarını da ustalıkla kullanabilmektedir. 

TRT Müzik kanalının, Eylül 2011 dönemi ID ve bazı program jenerikleri.

Avea, NetApp ve İstikbal Mobilya firmalarının lansman toplantıları filmleri

TRT Eğitim Dairesi tarafından düzenlenen Maya 2012 Programının temel ve ileri düzey eğitimlerinin verilmesi.

Arçelik, Paradox Properties gibi çeşitli firmaların çalışanlarına 3DS Max ve Render alanlarında çeşitli eğitimler vermiştir.

Tanıtım filmleri ve animasyonlar hazırlanan firmaların bazıları: 

Hava Harp Okulu: Nato toplantılarında gösterilmek üzere tanıtım filmi hazırlanması.

Petlas: Türkiye’nin, tek savaş uçağı lastik üreticisinin tanıtım filmi.

Lipton Ice Tea: Çeşitli bayi toplantıları için, aktivitelerden oluşan kısa reklam filmleri.

Yeni Şafak: Yeni şafak gazetesine ait çeşitli promosyon reklam filmleri.

BMC: BMC için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

ESHOT: İzmir’in ulaşım şirketi ESHOT için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Karayolları: T.C. Karayolları için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Ege Palas: Ege Palas Oteli için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Kipa: Kipa Hipermaketleri için hazırlanmış yılbaşı konulu reklam filmleri.

Alfapen: Alfapen şirketi için, reklam kapakları animasyonları hazırlanması.

TGRT: TGRT kanalı için hazırlanan ‘Zor Hedef’ dizi filminin özel görüntü efektleri

İlaç Sektörü: Çeşitli ilaç firmaları için hazırlanmış ilaç tanıtım filmleri.

Mimari: Karşıyaka Evleri isimli sitenin mimari animasyonları. Mimari: Çeşitli firmaların, iç mekan düzenlemelerinin 3D hazırlanması.

Erdinç DEMİR; Max 2013 Animasyon bilgilerini sizinle paylaşıyor...

Erdinç DEMİR sektör bazında yaptığı çalışmalar sıralanmıştır. Burada yer alamayan daha bir çok çalışması mevcuttur..

KAMPANYA
  • - Maya 2014 Karakter Animasyon<br>- Maya 2012
  • - Maya 2014 Karakter Animasyon<br>- Maya 2012<br>- After Effects CS5
BİZE ULAŞIN
Osmanağa Mah. Pavlonya Sok. Nuhoğlu İş Merkezi No:8
Kat: 4 Daire: 47 Kadıköy / İSTANBUL
0216 338 88 82 (Pbx)
0216 338 86 59
Copyright © 2007-2016 MEYSA Bilişim Hiz. Tic. Ltd. Şti.
www.sanalogretim.com bir Meysa Bilişim Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. iştirakidir.