Kitaplar
Kitap: 3D Studio Max Temel Terimler ve Komutlar Kitap: 3D Studio Max Temel Terimler ve Komutlar
0216 338 88 82
Kitap: 3D Studio Max Temel Terimler ve Komutlar
A5 Boyutunda
157 Sayfa
Kuşe Kağıda
21 TL
1,75tl X 9
2 TL Hediye
Kazandığınız TL leri
sonraki alışverişinizde
kullanabilirsiniz. Üye
avantajlarından
faydalanabilirsiniz.

Kredi Kartı
:
21 TL
Havale / EFT
:
20 TL
Kapıda Ödeme
:
---- TL
Yurtiçi gönderilerde kargo ücreti talep etmiyoruz. 16:00 a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün gönderiyoruz.
KİTAP SAYFALARINDAN ÖRNEKLER

Sayfa 15 Sayfa 15
Sayfa 42 Sayfa 42
Sayfa 134 Sayfa 134
Sayfa 151 Sayfa 151
Sayfa 196 Sayfa 196
Sayfa 230 Sayfa 230
Sayfa 254 Sayfa 254
Sayfa 302 Sayfa 302

KİTAP İÇERİĞİ

1) Boyutlandırma Komutları:
2) Seçim Komutları
3) Mirror (Aynalama) Komutu
4) Array (Sıralı Çoğaltma) Komutu
5) Align (Hizalama) Komutu
6) uick Align (Hızlı Hizalama) Komutu
7) Spacing (Aralıklı Çoğaltma) Komutu
8) Clone and Align (Çoğaltarak Hizalama) Komutu
9) Align to View (Bakış Açısına Hizalama) Komutu
10) Normal Align (Yüzey Doğrusuna Hizalama) Komutu
11) Align Camera (Kamera Hizalama)
12) Place Highlight (Parlaklık Konumlandırma)
13) Snapshot (Hareketli Çoğaltma)
14) Snap (Yakalama) Komutları
15) Measure Distance
16) Standard Geometrik Nesneler
17) Nesne Oluşturma Paneli
18) (Standart Primivities)
19) Box
20) Cone
21) Sphere
22) Geosphere
23) Cylinder
24) Tube
25) Torus
26) Pyramid
27) Teapot
28) Plane
29) Nesne Oluşturma Paneli (Gelişmiş Geometrik Nesneler)
30) Hedra
31) Torus Knot
32) Chamfer Box
33) Chamfer Cylinder)
34) Oil Tank
35) Capsule
36) Spindle
37) L-Ext
38) Gengon
39) C-Ext
40) RingWave
41) Hose
42) Mimari Kullanıma Hazır Nesneler
43) Doors - Kapılar
44) Pivot
45) Sliding
46) BiFold
47) Windows - Pencereler
48) Awning
49) Casement
50) Fixed
51) Pivoted
52) Projected
53) Sliding
54) Foliage - Peyzaj Nesneleri (Ağaç ve Türevleri)
55) Railing - Tırabzan / Korkuluk
56) Wall ? Duvar
57) Stairs ? Merdivenler
58) L Type Stair
59) Spiral Stair
60) Straight Stair
61) U Type Stair
62) Boolean (Kesişim Bazlı Modelleme)
63) Boolean
64) ProBoolean
65) Birden Fazla Eğri Yardımı ile (Loft) Modelleme
66) Yardımcı Nesneler
67) Dummy
68) Grid
69) Point
70) Tape
71) Protractor
72) Compass
73) Eğrisel Nesne Çeşitleri Ve Kullanımları
74) Standard Eğriler
75) Line (Editable Spline)
76) Rectangle
77) Circle
78) Elipse
79) Arc
80) Donut
81) NGon
82) Star
83) Text
84) Helix
85) Section
86) GELİŞMİŞ EĞRİLER
87) WRectangle
88) Channel
89) Angle
90) Tee
91) Wide Flange
92) Spline / Patch (Eğrisel) Tabanlı Modelleme
93) Editable Spline
94) Rendering
95) Interpolation
96) Selection
97) Soft Selection
98) Geometry
99) Polygon (Çokgen)
100) Mesh (Üçgen) Tabanlı Modelleme
101) Editable Poly
102) Selection Seçim (Tipleri)
103) Soft Selection (Seçim Yumuşatma)
104) Vertex Properties
105) Edit Edges
106) Edit Borders
107) Edit Polygons
108) Edit Elements
109) Polygon: Material IDs
110) Polygon: Smoothing Groups
111) Polygon: Vertex Colors
112) Subdivision Surface (Yüzey Artırımı)
113) Subdivision Displacement
114) (Yüzey Kabartısı)
115) Paint Deformation
116) (Deformasyon Fırçası)
117) Editable Mesh
118) Selection (Seçim Tipleri)
119) Soft Selection (Seçim Yumuşatma)
120) Edit Geometry (Geometri Düzenleme)
121) Surface Properties (Yüzey Özellikleri)
122) Modifiers (Değiştiriciler)
123) Selection (Seçim) Araçları
124) Volume Select
125) Parametrik Araçlar
126) Bend
127) Taper
128) Twist
129) Noise
130) Stretch
131) Squeeze
132) Push
133) Relax
134) Ripple
135) Wave
136) Skew
137) Slice
138) Affect Region
139) Lattice
140) Mirror
141) Displace
142) XForm
143) Shell
144) Free Form Deformation
145) FFD (Box) ve FFD (Cylinder)
146) Yüzey (Surface) Araçları
147) Material
148) Material By Element
149) Mesh Editing
150) (Nesne Düzenleme Araçları)
151) Edit Mesh
152) Edit Poly
153) Patch / Spline (Eğrisel) Düzenleme Araçları
154) Sweep
155) Trim / Extend
156) Fillet / Chamfer
157) Lathe
158) Extrude
159) Bevel
160) Bevel Profile
161) Kaplama (UV Coordinates)
162) Düzenleme Araçları
163) UVW Map
164) Unwrap UVW
165) UVW XForm
166) Map Scaler
167) Ağırlık Merkezi Ayarları (Pivot)
168) Referans Koordinat Sistemi (Çalışma Ekseni)
169) Faydalı Araçlar (Utilities)
170) Asset Browser (Malzeme Gezgini)
171) Collapse
172) Measure
173) Rescale World Units
174) Shape Check
175) Resource Collector
176) IŞIKLAR
177) Standart Lights
178) Atmospeher
179) FARKLI GÖLGE TİPLERİ VE AYARLARI
180) Light Tracer Parametreleri.
181) KAMERALAR
182) Parameter:
183) Material Editor
184) Compact Material Editor:
185) 3dsMax programının önceki sürümlerde alışık olduğunuz
186) Materyal Editor
187) Maps Kanalları:

BİZE ULAŞIN
Osmanağa Mah. Pavlonya Sok. Nuhoğlu İş Merkezi No:8
Kat: 4 Daire: 47 Kadıköy / İSTANBUL
0216 338 88 82 (Pbx)
0216 338 86 59
Copyright © 2007-2016 MEYSA Bilişim Hiz. Tic. Ltd. Şti.
www.sanalogretim.com bir Meysa Bilişim Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. iştirakidir.