Autodesk Maya Eğitim Öğretim Setleri Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)
Video Yukleniyor...
Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)
154TL
4 TL Hediye
HIZLI SATIN AL
SEPETE EKLE
Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)

42 SAAT, 405 VIDEO DERS ANLATIM

İLERİ SEVİYE SETİMİZDİR.
Set Maya bilenler içindir. Maya programına yeni başlayacaksanız "Autodesk Maya (Yeni Başlayanlar için)" setimizi almalısınız. Maya öğrenmeden bu setten faydalanamazsınız. Ardından "Autodesk MAYA Karakter Animasyon (Uzmanlaşmak İsteyenler)" devam edebilirsiniz. 

 ANLATILAN KONULAR:

* Karakter, Android Modelleme                               * Human IK
* Mocap                                          * Itme (Push) Animasyonu
* Kemik Sistemi (Rigging)                        * Muscle (Kas Sistemi) 
* nCloth (Kumaş)                    * Karakter Yürüme Animasyonları
* Yüz ve Mimik Animasyonları                 * Yüz ve Mimik Rigging 
* Kısa Animasyon Film Oluşturmak vs.

YorumlarSet İle İlgili Yapılan Yorumlar
  • 12) Ali DİNGİZ 1.3.2016 / Mühendis / Burdur

    Office setini almıştım ilk önce tabi ilerletmek için ama çağlar bey hakkını vermiş daha sonra maya ve karater animasyonu ve photoshop cc yi aldım ve anlatımlar harika diyecek laf yok bu gidişle tüm setleri alacam galiba tebrik ederim tüm ders veren arkadaşları.

  • 11) YUNUS TAŞAR 25.1.2016 / 3d animatör / istanbul

    SÜPER BİR EĞİTİM SETİ İYİKİ ALMIŞIM İYİKİ VARSIN SANAL ÖĞRETİM....

  • 10) mehmet dal 13.1.2016 / 2d animatör / İstanbul

    Maya 2012 ve 2014 setinizi çok beğendim. Maya üzerine başka setler de yayınlamanızı bekliyorum, teşekkürler..

  • 9) Mehmet DAL 8.4.2015 / 2d animatör / İstanbul

    Yıllardır korktuğum mayayı bana sevdirdiniz. tebrik ederim.

  • 8) salih sağlam 25.4.2014 / grafik tasarım / istanbul

    Abi ders böle anlatılır 10 numara

  • 7) Ozan DURMAZ 22.4.2014 / / İstanbul

    Erdinç bey Mudbox konusunda hangi derece iyidir bilemiyorum ama eğer bu programa hakimse mutlaka derslerini bekliyoruz. Maya ve Mudbox entegrasyonunun da dahil olduğu güzel bir set hiç fena olmaz. İyi çalışmalar.

  • 6) Emra Tuna 14.11.2013 / Yazılım / Bursa

    Yeni Olmama Ragmen Cok iyi Anlatılmıs ve Destek Olarakta Herzaman Yardımcı oluyorlar Tesekkurler ederim Sanal Ögretim

  • 5) Kıymet YALÇINKAYA 6.11.2013 / Yazar / İstanbul

    Dvdler 2 günde elime ulaştı. dersler bir harika, türkçe kaynak eksiğini tamamen karşılıyor, çok anlaşılır. emeği geçen herkese çok teşekkür ederim...

  • 4) Samet gürbüz 5.11.2013 / 3D Animation / Eskişehir

    Set cok iyi ve başarılı gozukuyor.maya 2012 eğitim setinde bulunan tum eksikler anlatılmıs.Hemen sipariş verilmesi gereken bir set.Tebrıkler.

  • 3) Hamza ÖZEN 3.11.2013 / Grafik/3d modelleme / Bursa

    Eğitim seti gerçekten harika çok yardımcı oldu uzun zamandır mayaya geçmek istiyordum max de yaptığım karakterler hoşuma gitmiyordu gerçekten harika bir set olmuş.

  • 2) Gökhan KAHRAMAN 3.11.2013 / Öğrenci / İstanbul

    2012 setinde karakter modellemesi ve riglerin olmaması kafamı karıştırmıştı alıp almama konusunda ve şimdi iyikide aldığımı düşünüyorum bilgilerimin üstüne bilgi kattım..Ayrıca şuan bu seti görmem o kadar mutlu etti ki bilemessiniz karma karışık düşüncelerimden kurtuldum diyebilirim :D Teşekkürler emeklerinizden dolayı.. :)

  • 1) Soner Yamak 23.10.2013 / Grafik Tasarım / 3D Modelci / İstanbul

    Maya konusunda Türkiye'de yaptığınız katkılardan dolayı teşekkürler. Umarım Maya setleriniz yeteri kadar kullanıcıya ulaşır ve sektör için faydalı olur.

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız







Doğrulama Kodunu Hatalı Girdiniz.
Yorum Kaydedildi. Teşekkür ederiz.
Eğitmenimiz

Erdinç DEMİR;

 Erdinç DEMİR, 1974 yılında İzmir doğumludur.

 3d alanında çalışmalara başladıgında henüz windows 3,1 versiyonu kullanılıyordu. Dolayısıyla da 3d programları kullanmaya DOS işletim sisteminde başladı. 3DS Max programını, DOS altında çalışan 3DS Relase 4 versiyonundan beri takip etmektedir. 1996 yılından günümüze kadar sayısız firmaya 3D jenerikler, reklam filmleri ve animasyonlar yapmıştır.

 Ayrıca Autodeskin 2008 yılında düzenledigi sertifika sınavlarını başarıyla tamamlamıştır.

 3D ile birlikte, Aftereffects, Combustion, Digital Fussion, Toxic, Final Cut, Avid gibi tüm compositing ve video kurgu programlarını da ustalıkla kullanabilmektedir. 

TRT Müzik kanalının, Eylül 2011 dönemi ID ve bazı program jenerikleri.

Avea, NetApp ve İstikbal Mobilya firmalarının lansman toplantıları filmleri

TRT Eğitim Dairesi tarafından düzenlenen Maya 2012 Programının temel ve ileri düzey eğitimlerinin verilmesi.

Arçelik, Paradox Properties gibi çeşitli firmaların çalışanlarına 3DS Max ve Render alanlarında çeşitli eğitimler vermiştir.

Tanıtım filmleri ve animasyonlar hazırlanan firmaların bazıları: 

Hava Harp Okulu: Nato toplantılarında gösterilmek üzere tanıtım filmi hazırlanması.

Petlas: Türkiye’nin, tek savaş uçağı lastik üreticisinin tanıtım filmi.

Lipton Ice Tea: Çeşitli bayi toplantıları için, aktivitelerden oluşan kısa reklam filmleri.

Yeni Şafak: Yeni şafak gazetesine ait çeşitli promosyon reklam filmleri.

BMC: BMC için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

ESHOT: İzmir’in ulaşım şirketi ESHOT için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Karayolları: T.C. Karayolları için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Ege Palas: Ege Palas Oteli için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Kipa: Kipa Hipermaketleri için hazırlanmış yılbaşı konulu reklam filmleri.

Alfapen: Alfapen şirketi için, reklam kapakları animasyonları hazırlanması.

TGRT: TGRT kanalı için hazırlanan ‘Zor Hedef’ dizi filminin özel görüntü efektleri

İlaç Sektörü: Çeşitli ilaç firmaları için hazırlanmış ilaç tanıtım filmleri.

Mimari: Karşıyaka Evleri isimli sitenin mimari animasyonları. Mimari: Çeşitli firmaların, iç mekan düzenlemelerinin 3D hazırlanması.

Erdinç DEMİR; Max 2013 Animasyon bilgilerini sizinle paylaşıyor...

Erdinç DEMİR sektör bazında yaptığı çalışmalar sıralanmıştır. Burada yer alamayan daha bir çok çalışması mevcuttur..

Egitim İçeriğiSet içerisinde anlatılan konuların listesi

  • 1) KARAKTER MODELLEME
  • 2) Set İçeriğinin Tanıtılması
  • 3) Özel Araç Çubuğu Oluşturmak, Karakter Baş (Kafa) Kısmınıın Modellenmesi
  • 4) Keep Faces Together Özelliğinin Öğrenilmesi, Karakterin Gövde, Bacak ve Ayak Kısımlarının Modellenmesi
  • 5) Karakterin Kol, El ve Parmaklarının Modellenmesi
  • 6) Karakterin Göz ve Göz Kapaklarının Modellenmesi, Kaplamasının Oluşturulması
  • 7) Karakterin Göz Animasyonu Oluşması İçin Gerekenlerin ayarlanması
  • 8) Karakterin Göz, Göz Kapak ve Kafa animasyonlarının Yapılması -1
  • 9) Karakterin Göz, Göz Kapak ve Kafa animasyonlarının Yapılmas -2
  • 10) İskelet Sisteminin Anlatılması (Skeleton Menüsü, Join tool, IK Handle Tool) -1
  • 11) İskelet Sisteminin Anlatılması (Skeleton Menüsü, Join tool, IK Handle Tool) -2
  • 12) İskelet Sisteminin Oluşturulması, Kemiklerin Birbirine Bağlanması (Mirror Joint, Join Size) -1
  • 13) İskelet Sisteminin Oluşturulması, Kemiklerin Birbirine Bağlanması (Mirror Joint, Join Size) -2
  • 14) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -1 (Constrain / Point , Window / General Editors / Channel Control )
  • 15) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -2
  • 16) Ayak Yürüme Animasyonlarının Oluşturulması -3
  • 17) Sağ Kol, Sağ El ve Parmaklarının Animasyonunun Oluşturulması (IK Handle Toolların Oluşturulması) -1
  • 18) Sağ Kol, Sağ El ve Parmaklarının Animasyonunun Oluşturulması (IK Handle Toolların Oluşturulması) -2
  • 19) El, Kol ve Bacakların kontrol Noktalarının Oluşturulması
  • 20) Gövde Kontrol Noktalarının Oluşturulması (Gövdenin Hareket Ettirilmesi) -1
  • 21) Gövde Kontrol Noktalarının Oluşturulması (Gövdenin Hareket Ettirilmesi) -2
  • 22) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -1
  • 23) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -2
  • 24) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -3
  • 25) Kemik Sistemi İle Derinin Birbirine Birleştirilmesi (Deri Giydirilmesi), Skin, Bind Skin Komutları -4
  • 26) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması için Duruş Pozisyonunun Gerçekleştirilmesi
  • 27) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması -1
  • 28) Karakterin Adım Atma İşleminin Sağlanması -2
  • 29) RESİMDEN 3 BOYUTLU ROBOT OLUŞTURMAK
  • 30) Modellenecek Android Parçalarının (resimlerinin) Tanıtılması -1
  • 31) Modellenecek Android Parçalarının (resimlerinin) Tanıtılması -2
  • 32) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -1 )
  • 33) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -2 )
  • 34) Android Model : BACAK ( Modelin Ayakkabısının Çizimi -3 )
  • 35) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği Modellenmesi )
  • 36) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği ve Diz Kapağı Arasındaki Bölümün Modellenmesi ) -1
  • 37) Android Model : BACAK ( Ayak Bileği ve Diz Kapağı Arasındaki Bölümün Modellenmesi ) -2
  • 38) Android Model : BACAK ( Baldır Bölümünün Modelleme ) -1
  • 39) Android Model : BACAK ( Baldır Bölümünün Modelleme ) -2
  • 40) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -1
  • 41) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -2
  • 42) Android Model : BACAK ( Diz Kapağı Bölümü , Baldır Deseni Modelemesi) -3
  • 43) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 1 )
  • 44) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 2 )
  • 45) Android Model : KOL ( Kol Alt Bölüm Modelleme - 3 )
  • 46) Android Model : KOL ( Kol Üst Bölüm Modelleme ) -1
  • 47) Android Model : KOL ( Kol Üst Bölüm Modelleme ) -2
  • 48) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -1
  • 49) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -2
  • 50) Android Model : KOL ( Kol Dirseği Modelleme ) -3
  • 51) Android Model : EL ( Elin Parmaklar Hariç Temel Kalıbının Modellenmesi) -1
  • 52) Android Model : EL ( Elin Parmaklar Hariç Temel Kalıbının Modellenmesi) -2
  • 53) Android Model : EL ( El Bileği Modellemesi )
  • 54) Android Model : EL ( El Parmağı ( İşaret Parmağı ) ve Eklemlerinin Modellenmesi )
  • 55) Android Model : EL ( El Parmaklarının Çoğaltılması ve Yerleştirilmesi ) -1
  • 56) Android Model : EL ( El Parmaklarının Çoğaltılması ve Yerleştirilmesi ) -2
  • 57) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 1)
  • 58) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 2)
  • 59) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 3)
  • 60) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 4)
  • 61) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 5)
  • 62) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 6)
  • 63) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 7)
  • 64) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 8)
  • 65) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 9)
  • 66) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 10)
  • 67) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 11)
  • 68) Android Model : GÖVDE ( Gövdenin Modellenmesi - 12)
  • 69) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 1)
  • 70) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 2)
  • 71) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 3)
  • 72) Android Model : GÖVDE ( Bel Bölümünün Modellenmesi - 4)
  • 73) Android Model : GÖVDE ( Bel Altı Bölümünün Modellenmesi ) -1
  • 74) Android Model : GÖVDE ( Bel Altı Bölümünün Modellenmesi ) -2
  • 75) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme - 1 )
  • 76) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme - 2 )
  • 77) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Dudak) - 1 )
  • 78) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Dudak) - 2 )
  • 79) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Burun Üst Bölüm ve Göz Çevresi) )
  • 80) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Göz Çevresi Devam ve Göz Bebeği) ) -1
  • 81) Android Model : KAFA ( Yüz Modelleme (Göz Çevresi Devam ve Göz Bebeği) ) -2
  • 82) Android Model : KAFA ( Göz Çevresi Devam , Çene ve Çene Alt Bölümü ) -1
  • 83) Android Model : KAFA ( Göz Çevresi Devam , Çene ve Çene Alt Bölümü ) -2
  • 84) Android Model : KAFA ( Yüzün Arka ve Yan Bölümünün Son Şeklinin Verilmesi) -1
  • 85) Android Model : KAFA ( Yüzün Arka ve Yan Bölümünün Son Şeklinin Verilmesi) -2
  • 86) Android Model : KAFA ( Göz Derinliği ve Burun Düzeltmesi)
  • 87) Android Model : KAFA (Yüze Et Kalınlığı Verilmesi)
  • 88) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -1 )
  • 89) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -2 )
  • 90) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -3 )
  • 91) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -4 )
  • 92) Android Model : KAFA ( Kafa Arka Bölümün Modellenmesi -5 )
  • 93) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -1 )
  • 94) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -2 )
  • 95) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -3 )
  • 96) Android Model : BOYUN ( Boyun Parçalarının Modellenmesi -4 )
  • 97) Android Model :PARÇA BİRLEŞTİRME HAZIRLIĞI ( Kafa, Kol, Bacak, Gövde Fazlalıklarının Temizlenmesi)
  • 98) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -1
  • 99) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -2
  • 100) Android Model : MODEL PARÇALARININ BİRLEŞTİRİLMESİ ( Baş, Kollar , Bacaklar ) -3
  • 101) Android Model : Model Parçalarının Kaplanması -1
  • 102) Android Model : Model Parçalarının Kaplanması -2
  • 103) Android Model : Işıklandırma ve Modelin Render Hali -1
  • 104) Android Model : Işıklandırma ve Modelin Render Hali -2
  • 105) KEMİK SİSTEMİ (RIGGING)
  • 106) Kemik Sistemi Tanıtımı (Kemiklere İsim Vermek, Kemik Çeşitleri )
  • 107) IK Handle Tool (Tersten Hareketlendirme Yöntemi)
  • 108) IK Spline Handle Tool ( Yılan, Kertenkele , ip gibi Nesneleri Hareketlendirmek için Gerekli Kemik Sistemlerini Oluşturmak )
  • 109) Bind Skin : Smooth Bind , Interactive Skin Bind, Rigit Bind ( Kemik İle Deriyi Birleştirme Çeşitleri )
  • 110) Bind Skin : Smooth Bind ile Interactive Skin Bind Arasındaki Farklar
  • 111) Rigging Uygulanmış Bir Nesne Üzerinde Vertex Düzeltme İşlemi -1
  • 112) Rigging Uygulanmış Bir Nesne Üzerinde Vertex Düzeltme İşlemi -2
  • 113) Nesne Üzerindeki Rigging Özelliğini Kaldırmak , Smooth Skin Özellliği Kullanımı
  • 114) Rigit Bind ve Create Flexor Özelliği Kullanımı
  • 115) Mirror Skin Weight Options
  • 116) Constrain (SINIRLANDIRICILAR)
  • 117) Constrain > Point , Constrain > Orient ( Kullanımları )
  • 118) Constrain > Parent ( Kullanımı )
  • 119) Insert Joint Tool , Remove Joint , Disconnect Joint , Connect Joint , Reroot Skeleton
  • 120) Jiggle Deformer İle Nesnelerin Yerçekimine Dayalı Yaylanmasını Sağlamak
  • 121) YÜRÜME ANIMASYONU
  • 122) Animasyonu Yapılacak Modelin ve Graph Editor Tanıtımı
  • 123) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -1
  • 124) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -2
  • 125) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -3
  • 126) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -4
  • 127) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -5
  • 128) Modelin Yürüme Animasyonu ( Ayaklar ) -6
  • 129) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel Hareketleri ) -1
  • 130) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel Hareketleri ) -2
  • 131) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel ve Kol Hareketleri ) -1
  • 132) Modelin Yürüme Animasyonu ( Bel ve Kol Hareketleri ) -2
  • 133) Modelin Yürüme Animasyonu ( Kol Hareketleri ve Bilek Hareketleri ) -1
  • 134) Modelin Yürüme Animasyonu ( Kol Hareketleri ve Bilek Hareketleri ) -2
  • 135) Modelin Yürüme Animasyonu ( Graph Editor Üzerinde Hareketlerin Yumuşatılması ve Süreklilik Ayarları) -1
  • 136) Modelin Yürüme Animasyonu ( Graph Editor Üzerinde Hareketlerin Yumuşatılması ve Süreklilik Ayarları) -2
  • 137) Global Control Kullanımı , Modelin Yürüme Animasyonu İçin Son İnce Ayarlar
  • 138) İTME (PUSH) ANIMASYONU
  • 139) Animasyon Sahnesinin Hazırlanması
  • 140) Itme Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -1
  • 141) Itme Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -2
  • 142) Itme Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 143) Itme Animasyonu İçin Karakterin 3.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -1
  • 144) Itme Animasyonu İçin Karakterin 3.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi -2
  • 145) Itme Animasyonu İçin Karakterin 4.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 146) Itme Animasyonu İçin Karakterin 5.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 147) Itme Animasyonu İçin Karakterin 6.Poz Model Duruşuna Çevrilmesi
  • 148) Karakterlerin Birleştirilerek İtme Animasyonunun Oluşturulması -1
  • 149) Karakterlerin Birleştirilerek İtme Animasyonunun Oluşturulması -2
  • 150) İtme (Push) Animasyon Üzerindeki İnce Ayarların Yapılması -1
  • 151) İtme (Push) Animasyon Üzerindeki İnce Ayarların Yapılması -2
  • 152) Itme (Push) Animasyonun Final Hale Getirilmesi
  • 153) Itme (Push) Animasyon Render Alınması ve Ayarları
  • 154) KARAKTERE HALTER KALDIRMA ANIMASYONU YAPTIRILMASI
  • 155) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 1.Poz Duruşunun Hazırlanması
  • 156) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 157) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 2.Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 158) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 3. ve 4. Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 159) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 3. ve 4. Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 160) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 161) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 162) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 5. Poz Duruşunun Hazırlanması -3
  • 163) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -1
  • 164) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -2
  • 165) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -3
  • 166) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin 6 Poz Duruşunun Hazırlanması -4
  • 167) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -1
  • 168) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -2
  • 169) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -3
  • 170) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -4
  • 171) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -5
  • 172) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -6
  • 173) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -7
  • 174) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -8
  • 175) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -9
  • 176) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -10
  • 177) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -11
  • 178) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -12
  • 179) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -13
  • 180) Halter Kaldırma Animasyonu İçin Karakterin Poz Duruşlarının Hazırlanması -14
  • 181) Halter Kaldırma Animasyonu Son Haline Getirilmesi -1
  • 182) Halter Kaldırma Animasyonu Son Haline Getirilmesi -2
  • 183) HUMAN IK VE MOCAP
  • 184) Human IK ve Mocap Nedir -1
  • 185) Human IK ve Mocap Nedir -2
  • 186) Human IK Oluşturmak
  • 187) Human IK: Hazır Hareket ve Hazır Karakter Birleştirmek
  • 188) Kendi Yaptığımız Karakterleri Mocap İle Eşleştirmek
  • 189) Mocap İle Eşleştirmede İnce Ayarların Yapılması
  • 190) YÜZ VE MİMİK RIGGING
  • 191) Yüz ve Mimik Rigging Nedir
  • 192) Kafa İçersinde Kemik sisteminin Oluşturulması
  • 193) Kemiklerde Kinematik ayarların Yapılması
  • 194) Handle Arasındaki Bağlantıların Sağlanması
  • 195) Kemikler İle Deri (Yüzü) Arasında Bağlantı Kurulması
  • 196) Vertexlerin Kilitlenmesi İşlemi
  • 197) Çene Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -1
  • 198) Çene Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -2
  • 199) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -1
  • 200) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -2
  • 201) Damak Vertexlerinin Kilitlenmesi İşlemi -3
  • 202) Göz Vertexlerinin kilitlenmesi İşlemi
  • 203) Göz Kontrollerinin Kafaya Bağlanması
  • 204) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması
  • 205) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması -2
  • 206) Dil İle İlgili kontrollerin Ayarlanması -3
  • 207) BLEND SHAPE
  • 208) Blend Shape Nedir
  • 209) Blend Shape: Ağız Gülme İfadesi Oluşturmak
  • 210) Blend Shape: Ağız Tek Taraflı Gülme İfadesi Oluşturmak
  • 211) Blend Shape: Ağız Üzüntü İfadelerinin Oluşturulması
  • 212) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: U
  • 213) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: M
  • 214) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: F -1
  • 215) Blend Shape: Ağız Ses Verecek İfadenin Oluşturulması Harf: F -2
  • 216) Blend Shape: Ağız Alaycı Gülümseme İfadelerinin Oluşturulması -1
  • 217) Blend Shape: Ağız Alaycı Gülümseme İfadelerinin Oluşturulması -1
  • 218) Ağız İfadelerinin Birleştirilerek Ağız Blend Shape Haline Getirilmesi
  • 219) Ağız İfadelerinin Birleştirilerek Ağız Blend Shape Haline Getirilmesi -2
  • 220) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Üzgün -1
  • 221) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Üzgün -2
  • 222) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sağ Göz Kırpmak -1
  • 223) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sağ Göz Kırpmak -2
  • 224) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Sol Göz Kırpmak
  • 225) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Şaşkın Bakış
  • 226) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Kaş Kaldırmak
  • 227) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Kızgın Bakış
  • 228) Blend Shape Oluşturulacak Göz İfadesi: Aşağı Bakış ve Yukarı Bakış
  • 229) İfadelerin Birleştirilip Blend Shapelerin Oluşturulması
  • 230) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması
  • 231) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -2
  • 232) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -3
  • 233) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -4
  • 234) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -5
  • 235) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -6
  • 236) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -7
  • 237) Blend Shapeleri Birleştirilerecek Kontrollerin Oluşturulması -8
  • 238) Mimik Hareketleri
  • 239) Kamera Ayarlamaları ve Final Hale Getirmek
  • 240) YÜZ VE MİMİK ANIMASYONU
  • 241) Yüz Ve Mimik Animasyon Tanıtım
  • 242) Karakter Konuşturma İşlemi -1
  • 243) Karakter Konuşturma İşlemi -2
  • 244) Karakter Konuşurkenki Kaş Hareketlerinin Yapılması
  • 245) Karakter Konuşurkenki Göz Hareketlerinin Yapılması, Graph Editor İle Müdahale
  • 246) Karakter Konuşurken Kafa Hareketleri Yapması -1
  • 247) Karakter Konuşurken Kafa Hareketleri Yapması -2
  • 248) Karakterin Final Hale Getirilmesi
  • 249) Animasyon Renderını Almak
  • 250) MUSCLE (KAS SİSTEMİ)
  • 251) Muscle (Kas Sistemi) Tanıtım
  • 252) Maya Programında Kas Oluşturmak
  • 253) Eklem ve Kas Oluşturmak
  • 254) Var Olan Nesne Üzerinde Kas Sistemi Oluşturmak
  • 255) Kas Şişme Olayının Projede Uygulanması -1
  • 256) Kas Şişme Olayının Projede Uygulanması -2
  • 257) Dragonda Kas Kütlelerinin Hareketli Olmasını Sağlamak -1
  • 258) Dragonda Kas Kütlelerinin Hareketli Olmasını Sağlamak -2
  • 259) Kas Kasılma Uygulaması -1
  • 260) Kas Kasılma Uygulaması -2
  • 261) Muscle Smooth Özelliği
  • 262) Muscle Sistem Özelliği
  • 263) Kas Sisteminde Mirror (Aynalama) Özelliği -1
  • 264) Kas Sisteminde Mirror (Aynalama) Özelliği -2
  • 265) nCLOTH (KUMAŞ)
  • 266) nCloth (Kumaş) Yapmak İle İlgili Temel Ayarlar
  • 267) Kumaşı Nesneye Bağlamak
  • 268) Kumaşı Nesneye Bağlamak -2
  • 269) Kumaşı Nesneye Bağlamak -3
  • 270) Perde Yapma Animasyonu
  • 271) nCloth Sabitleme İşlemi
  • 272) Katılık Özelliği
  • 273) Karaktere Elbise Giydirme İşlemi -1
  • 274) Karaktere Elbise Giydirme İşlemi -2
  • 275) 3D TEXTURE (3D KAPLAMA)
  • 276) 3 Boyutlu Yüzeylerin 2 Boyutlu Olarak Açılması -1
  • 277) 3 Boyutlu Yüzeylerin 2 Boyutlu Olarak Açılması -2
  • 278) Temel Kaplama Mantığının Kavranmasının Sağlanması -1
  • 279) Temel Kaplama Mantığının Kavranmasının Sağlanması -2
  • 280) Texture Uygulaması -1
  • 281) Texture Uygulaması -2
  • 282) Texture Uygulaması -3
  • 283) Texture Uygulaması -4
  • 284) Texture Uygulaması -5
  • 285) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -1
  • 286) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -2
  • 287) Karakterin Üzerine Gerçek Deri Dokusu İle Kaplamak -3
  • 288) Doku Renklerini Değiştirmek -1
  • 289) Doku Renklerini Değiştirmek -2
  • 290) Boynuzların Doku ve Kaplamalarını Atamak
  • 291) Damak ve Dişlerin Kaplamasını Atamak
  • 292) Işıklandırma Sistemlerinin Ayarlanması
  • 293) AKVARYUM KISA ANIMASYON
  • 294) Küçük Balığı Modellemek
  • 295) Küçük Balığın Gövdesini Modellemek
  • 296) Küçük Balığın Süzgecini Modellemek
  • 297) Küçük Balığın Kuyruğunu Modellemek -1
  • 298) Küçük Balığın Kuyruğunu Modellemek -2
  • 299) Küçük Balığın Gözlerini Modellemek
  • 300) Büyük Balığı Modellemek
  • 301) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -1
  • 302) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -2
  • 303) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -3
  • 304) Büyük Balığın Gövdesini Modellemek -4
  • 305) Büyük Balığın Gözünü Modellemek
  • 306) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -1
  • 307) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -2
  • 308) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -3
  • 309) Büyük Balığın Ağız Kısmını Modellemek -4
  • 310) Büyük Balığın Dişlerini Modellemek -1
  • 311) Büyük Balığın Dişlerini Modellemek -2
  • 312) Büyük Balığın Parçalarını Birleştirmek
  • 313) Büyük Balığın Parçalarını Modellemek
  • 314) Büyük Balığın Kuyruğunu Modellemek -1
  • 315) Büyük Balığın Kuyruğunu Modellemek -2
  • 316) Büyük Balığın Kolunu Modellemek -1
  • 317) Büyük Balığın Kolunu Modellemek -2
  • 318) Büyük Balığın 2.Kolunun Modellenmesi
  • 319) Büyük Balığın Gözünün Modellenmesi
  • 320) Büyük Balığın Gözünün Modellenmesi ve Kaplanması
  • 321) Akvaryum Modellenmesi -1
  • 322) Akvaryum Modellenmesi -2
  • 323) Şato Modellenmesi
  • 324) Bayrak Flamasının Modellenmesi
  • 325) Şato Modellenmesi -1
  • 326) Şato Modellenmesi -2
  • 327) Akvaryum Oksijen Tüpünü Modellemek
  • 328) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -1
  • 329) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -2
  • 330) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -3
  • 331) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -4
  • 332) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -5
  • 333) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -6
  • 334) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -7
  • 335) Kaplama ve Materyallerinin Oluşturulması -8
  • 336) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -1
  • 337) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -2
  • 338) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -3
  • 339) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -4
  • 340) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -5
  • 341) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -6
  • 342) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -7
  • 343) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -8
  • 344) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -9
  • 345) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -10
  • 346) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -11
  • 347) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -12
  • 348) Küçük Balığın Kaplamalarının Yapılması -13
  • 349) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -1
  • 350) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -2
  • 351) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -3
  • 352) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -4
  • 353) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -5
  • 354) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -6
  • 355) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -7
  • 356) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -8
  • 357) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -9
  • 358) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -10
  • 359) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -11
  • 360) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -12
  • 361) Büyük Balığın Kaplamalarının Yapılması -13
  • 362) Küçük Balığın Hareketlendirilmesi -1
  • 363) Küçük Balığın Hareketlendirilmesi -2
  • 364) Küçük Balığın Gideceği Düzergahın Çizilmesi -1
  • 365) Küçük Balığın Gideceği Düzergahın Çizilmesi-2
  • 366) Büyük Balığın Yerine Yerleştirilmesi -1
  • 367) Büyük Balığın Yerine Yerleştirilmesi -2
  • 368) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -1
  • 369) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -2
  • 370) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -3
  • 371) Büyük Balığın Blend Shapelerinin Oluşturulması -4
  • 372) Gözlerin Blend Shapelerinin Yapılması
  • 373) Blend Shaplerin Birleştirilmesi
  • 374) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -1
  • 375) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -2
  • 376) Büyük Balığın Ellerinin Kemik Giydirme İşlemi -3
  • 377) Büyük Balığın Gözleri İçin Takip Nesnesi Oluşturmak
  • 378) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -1
  • 379) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -2
  • 380) Büyük Balığın Parametrelere Bağlanması -3
  • 381) Sahnenin Hazırlanması, Arkaplanın Oluşturulması -1
  • 382) Sahnenin Hazırlanması, Arkaplanın Oluşturulması -2
  • 383) Sahne Işıklarının Oluşturulması -1
  • 384) Sahne Işıklarının Oluşturulması -2
  • 385) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -1
  • 386) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -2
  • 387) Akvaryum İçersine Bitkilerin Yerleştirilmesi -3
  • 388) Render Ayarlarının Yapılması
  • 389) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -1
  • 390) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -2
  • 391) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -3
  • 392) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -4
  • 393) Sahne İle İlgili Son Düzeltmelerin Yapılması -5
  • 394) Büyük Balığın Göz Takibinin Oluşturulması -1
  • 395) Büyük Balığın Göz Takibinin Oluşturulması -2
  • 396) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -1
  • 397) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -2
  • 398) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -3
  • 399) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -4
  • 400) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -5
  • 401) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -6
  • 402) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -7
  • 403) Akvaryum Animasyonunun Oluşturulması -8
  • 404) Render Ayarlarının Yapılması
  • 405) Akvaryum Animasyon Final Hale Ulaştırmak

KampanyalarSeçtiğiniz set ile ilgili Kampanyalar
%11
KAMPANYA
2 SET %11İNDİRİM
Maya 2017 Modelleme
Maya 2017 Arnold Render
368 327 TL
%13
KAMPANYA
3 SET %13İNDİRİM
Maya 2017 Modelleme
Maya 2017 Arnold Render
Maya 2014 Karakter Ani.
522 454 TL
%17
KAMPANYA
4 SET %17İNDİRİM
Maya 2017 Modelleme
Maya 2017 Arnold Render
Maya 2014 Karakter Ani.
After Effects CS5
650 539 TL
Ilgili Setlerİlginizi Çekebilecek Diğer Setler