Maya 2020 Animasyon
Maya 2020 Animasyon
89 TL
69TL
HIZLI SATIN AL
SEPETE EKLE

    Merhaba, bu kursta Maya' ya sıfırdan başlayıp daha ileri animasyonlara geçeceğiz. Keyframe animasyonun nasıl yapıldığına dair herşeyi detaylıca öğrenceksiniz. Neredeyse bütün animasyon araçlarına değinerek adım adım ilerleyeceğiz. 

    Obje animasyonları, karakter, kamera, araç animasyonları, hayvan animasyonları, simulasyonlar ve kumaş animasyonları ve hatta animasyonun kuralları da öğreneceksiniz. En son olarak 3 saatlik kurs sonu projesi ile öğrendiklerinizi pekiştireceğiniz videolarla kursu bitireceksiniz. 

Maya 2020 Animasyon

    Merhaba, bu kursta Maya' ya sıfırdan başlayıp daha ileri animasyonlara geçeceğiz. Keyframe animasyonun nasıl yapıldığına dair herşeyi detaylıca öğrenceksiniz. Neredeyse bütün animasyon araçlarına değinerek adım adım ilerleyeceğiz. 

    Obje animasyonları, karakter, kamera, araç animasyonları, hayvan animasyonları, simulasyonlar ve kumaş animasyonları ve hatta animasyonun kuralları da öğreneceksiniz. En son olarak 3 saatlik kurs sonu projesi ile öğrendiklerinizi pekiştireceğiniz videolarla kursu bitireceksiniz. 

Tanıtım VideolarıYaptığımız Çalışmaların Videoları
YorumlarSet İle İlgili Yapılan Yorumlar
  • 1)sefa şerbet7.5.2021/ Öğretmen / Sakarya

    Hocamıza da çok teşekkür ederim. Faydalı bir set olmuş. Extra pluginler iş akışını hızlandırıyor. Özellikle graph editör bölümündeki dersler benim epeyce önümü açtı

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız







Doğrulama Kodunu Hatalı Girdiniz.
Yorum Kaydedildi. Teşekkür ederiz.
Egitim İçeriğiSet içerisinde anlatılan konuların listesi
  • 1) Proje ve Karakter Dosyaları
  • 2) Giriş
  • 3) Tool Setting
  • 4) Timeline
  • 5) Playblast
  • 6) Program Arayüz hakkında
  • 7) Match ile pivot eşleştirme
  • 8) Reference Editor
  • 9) Parent
  • 10) Group
  • 11) Parent Constraint
  • 12) ZV Parent Scripti
  • 13) Graphic Editor Genel Kullanımı
  • 14) Bu Dope Sheet Nedir !!
  • 15) Lattice Deform Keys
  • 16) Region Tool / Scale and Move Keys
  • 17) Retime Tool
  • 18) Post_Infinity ve Pre-Infinity (animasyon tekrarı)
  • 19) Mirror Keys (animasyonu tersine çevirmek)
  • 20) Snap Keys
  • 21) Blake Simulation Keys
  • 22) Parametrelere Key Atamak
  • 23) Seçim Seti Oluşturmak ve Komut kaydetmek
  • 24) Keyleri Başka Objeye Kopyalama Yöntemleri
  • 25) Transfer Attribute Value Komutu
  • 26) Match Transforms ile koordinat aktarmak
  • 27) Anim-Copy Scripti ile poz export-import
  • 28) Anim-Copy Scripti ile yüz ifadesi export-import
  • 29) Atom ile Animasyon Transferi
  • 30) Atom ile Animasyon Transferi
  • 31) Atom ile animasyonları sırasına göre import
  • 32) Studio Library ile Poze ve Animasyon arşivi oluşturmak
  • 33) Top Sektirmek
  • 34) Stretch Top Animasyonu
  • 35) Duplicate Special (Anim_Obje Kopyalama)
  • 36) Ağır Top Düşmesi
  • 37) Kavis içi Animasyon
  • 38) Zincir Animasyonu
  • 39) Pendalum
  • 40) Elastik salınım (kuyruk vs)
  • 41) Maya ya Ses Dosyası Yüklemek
  • 42) Kılıç Animasyonu ve iz efekti
  • 43) Jeremy Rigli Karakter Hakkında Konuşalım
  • 44) Jeremy_Yürüme Animasyonu_01_Kollar
  • 45) Jeremy_Yürüme Animasyonu_02_Ayaklar
  • 46) Jeremy_Yürüme Animasyonu_01_Son Düzenlemeler
  • 47) Referans Resim ve Video eklemek (imageplane)
  • 48) Movie Dosyası yüklemek (online web sitesi ile convert etmek)
  • 49) Jeremy_Koşma_Animasyonu
  • 50) Jeremy_Sıçrama Animasyonu -1
  • 51) Jeremy_Sıçrama Animasyonu -2
  • 52) Korsan_yürüyüş animasyonu
  • 53) Bekleme Animasyonu
  • 54) İleri Doğru Yürümek
  • 55) Sokakta Yürüme (Motion Path ile)
  • 56) Redirect İle Köşeyi Dönmek
  • 57) Redirect ile Havada Takla Atmak
  • 58) Ağır Obje Kaldırmak -1
  • 59) Ağır Obje Kaldırmak -2
  • 60) Obje İtmek 01
  • 61) Obje İtmek 02
  • 62) Dudak Hareketlerini Hazırlamak (studio library)
  • 63) Lipsync / Konuşma Animasyonu
  • 64) Tekerlekleri döndürelim (basit rigleme)
  • 65) Arazide Araç Kullanımı
  • 66) Araç Durma Animasyonu
  • 67) Time Editor Kullanımı
  • 68) Retime - Zamanı Değiştirme
  • 69) Animation Layers Kullanımı
  • 70) Kuş Kanat Çırpma Animasyonu
  • 71) Kuş Ormanda Uçuş Animasyonu -1
  • 72) Kuş Ormanda Uçuş Animasyonu -2
  • 73) At animasyonundan önce bu videoyu mutlaka izleyiniz
  • 74) At Koşma Animasyonu -1
  • 75) At Koşma Animasyonu -2
  • 76) At Yürüme Animasyonu -1
  • 77) At Yürüme Animasyonu -2
  • 78) Dinozor Animasyonu -1
  • 79) Dinozor Animasyonu -2
  • 80) Dinozor Animasyonu -3
  • 81) Yunus Animasyonu
  • 82) Kamera animasyonu ve Zoom + Focal length
  • 83) Kameranın Obje Takibi Yapması
  • 84) Kamera Riglemek
  • 85) Turntable Kamera (obje etrafında dönen kamera animasonu)
  • 86) Rigid Body Simulasyonu Nedir
  • 87) Ncloth İle Dalganan Bayrak Animasyonu
  • 88) Wind Speed ile rüzgar şiddetini değiştirmek
  • 89) Layout > Blocking > Spline (Animatöre verilen ve Animatörün Yaptıkları)
  • 90) Animasyon Prensipleri - Arc
  • 91) Animasyon Prensipleri - Overlapping (gecikmeli hareket)
  • 92) Animasyon Prensipleri - Timing and Spacing (zamanlama)
  • 93) Animasyon Prensipleri - Anticipation (Beklenti)
  • 94) Animasyon Prensipleri - Exeggeration (Abartı)
  • 95) Animasyon Prensipleri - Pose to Pose (pozdan poza geçiş)
  • 96) Animasyon Prensipleri - Slow in Slow Out (Hareket Hızı)
  • 97) Animasyon Prensipleri - Solid Drawing (Silüet)
  • 98) Animasyon Prensipleri - Squash & Strecth (esneme)
  • 99) Animasyonu Render Almak
  • 100) Bu Derste Neler Yapacağız
  • 101) Helikopterin Binaya inişi -1
  • 102) Helikopterin Binaya inişi -2
  • 103) Suçlu Karakteri Referans Olarak Import ve Endişe Animasyonu
  • 104) Suçlu Karakterin Endişesi -2
  • 105) Atom ile Önceki Animasyonları Import
  • 106) Import Edilen Kliplerin Düzenlenmesi ve Kamera Animasyonu
  • 107) Askerin Yürüme Animasyonu
  • 108) Askerin Nişan Alıp Ateş Etmesi
  • 109) Son Düzeltmeler ve Playblast bitti -1
  • 110) Son Düzeltmeler ve Playblast bitti -2
Eğitmen HakkındaSeti hazırlayan eğitmen hakkında bilgi

Merhaba, yaklaşık 15 yıldır mimarlık firmalarında tasarım ve animasyon üzerine çalıştım. Son yıllarımda ise karakter rigging ve animasyon üzerine yoğunlaştım. Uzun süredir Autodesk 3ds max ile tasarımlar üzerinde çalışırken aynı zamanda Autodesk Maya ve Blender ile animasyon sektöründe yer aldım. Bora FPS'nin (online oyun) silah animasyonları yaptım ve şu anda halihazırda yurtdışı kaynaklı bir çizgi dizi de animatör olarak çalışıyorum. Bu dizide tabiki Blender kullanıyoruz. Elde etmiş olduğum tecrübelerimi paylaştığım bu kursta umuyorum ki sizlerde pek çok şey öğreneceksiniz. Sevgilerimle