ZBrush 4R8
ZBrush 4R8
149 TL
79TL
2TL Hediye
HIZLI SATIN AL
SEPETE EKLE

ZBrush ile üç boyutlu karakter modelleme kursuna hoş geldiniz. 20 saatlik bu eğitim süresince ZBrush’ın pek çok fonksiyonunu göstererek sıfırdan üç boyutlu bir karakter oluşturmanıza yardımcı olacağım. Bu kursu tamamladıktan sonra ZBrush arayüzünde rahatça hareket edebilecek; iki boyutlu bir çizimi analiz edip minimum yönlendirmeyle üç boyutlu ortama aktarabilecek; insan anatomisinin temellerini öğrenip organik ve sert yüzey modellemesi için gereken tüm teknikleri uygulayabilecek ve nihayetinde ZBrush’ın uçsuz bucaksız dünyasına sağlam bir başlangıç yapmış olacaksınız.

ZBrush 4R8

ZBrush ile üç boyutlu karakter modelleme kursuna hoş geldiniz. 20 saatlik bu eğitim süresince ZBrush’ın pek çok fonksiyonunu göstererek sıfırdan üç boyutlu bir karakter oluşturmanıza yardımcı olacağım. Bu kursu tamamladıktan sonra ZBrush arayüzünde rahatça hareket edebilecek; iki boyutlu bir çizimi analiz edip minimum yönlendirmeyle üç boyutlu ortama aktarabilecek; insan anatomisinin temellerini öğrenip organik ve sert yüzey modellemesi için gereken tüm teknikleri uygulayabilecek ve nihayetinde ZBrush’ın uçsuz bucaksız dünyasına sağlam bir başlangıç yapmış olacaksınız.

YorumlarSet İle İlgili Yapılan Yorumlar
Yorum Yapmak İçin Tıklayınız







Doğrulama Kodunu Hatalı Girdiniz.
Yorum Kaydedildi. Teşekkür ederiz.
Egitim İçeriğiSet içerisinde anlatılan konuların listesi

  • 1) DVD 1
  • 2) Bölüm 1 - Tanıtım
  • 3) Konsept resmin analiz edilmesi ve modelin nihai kullanım amacı
  • 4) Hızlı arayüz tanıtımı ve navigasyon
  • 5) Polymesh3D, geçmiş çubuğu, fırçalara giriş
  • 6) Fırça ayarları
  • 7) ZSphere kullanımı, referans resim aktarma ve Quick Save
  • 8) Dosya kaydetme
  • 9) Simetri ile ZSphere kullanma
  • 10) ZSphere ile iskeleti tamamlama
  • 11) Proje dosyalarını düzenleme
  • 12) Fırça kısayollarıyla daha hızlı çalışma ve temel anatomi oluşturma -1
  • 13) Fırça kısayollarıyla daha hızlı çalışma ve temel anatomi oluşturma -2
  • 14) Fırça kısayollarıyla daha hızlı çalışma ve temel anatomi oluşturma -3
  • 15) Dynamesh’e giriş
  • 16) Dynamesh ile anatomi
  • 17) Göğüs, kol ve bacak kas yapısının oluşturulması
  • 18) Select lasso ve maske şeklini oluşturma
  • 19) Yüz detaylarına giriş -1
  • 20) Yüz detaylarına giriş -2
  • 21) Yüz detaylarına giriş -3
  • 22) Lazy Mouse, subtool ve simetri yansıtma seçenekleri
  • 23) Yeni menü oluşturarak daha hızlı çalışma
  • 24) Yüz detaylarına devam: göz ve boyun bölgesi
  • 25) El geometrisini ekleme
  • 26) Polygroup oluşturma
  • 27) Modeli temizleme ZRemesher -1
  • 28) Modeli temizleme ZRemesher -2
  • 29) ZSphere ve edit topology -1
  • 30) ZSphere ve edit topology -2
  • 31) Göz ve burun bölgesinde retopoloji
  • 32) Çene ve boyun bölgesinde retopoloji
  • 33) Kulak bölgesinde retopoloji
  • 34) Retopolojiyi tamamlama yüzey detaylarını yeni modele aktarma
  • 35) Retopoloji kontrol ve düzeltme
  • 36) Retopoloji: parmaklar
  • 37) Retopoloji son ve subtool organizasyonu
  • 38) Yüz detaylarını ekleme
  • 39) Sakal ekleme teknikleri
  • 40) IMM fırçasıyla sakal için temel geometri oluşturma
  • 41) Sakal detaylarını şekillendirme -1
  • 42) Sakal detaylarını şekillendirme -2
  • 43) FiberMesh ile Saç geometrisi oluşturma
  • 44) Groom fırçalarıyla saç şekillendirme
  • 45) Mask Extract tekniğiyle Tişört
  • 46) Polygroup tekniğiyle pantolon oluşturma
  • 47) Bacak bölgesinde simetriyi bozma
  • 48) Topology fırçası ile Kurşun geçirmez yelek
  • 49) ZModeler fırçasına giriş
  • 50) Zmodeler edge ve point seçenekleri
  • 51) Dynamic Subdivision ve Crease
  • 52) Çelik yelek detaylarını modelleme
  • 53) Kemer için ana geometriyi oluşturma
  • 54) Kemer silüetini oluşturma
  • 55) ZModeler ile şarjör modelleme
  • 56) Saç ve sakal geometrisinde tutarlılık
  • 57) Curve fırçalarına giriş
  • 58) DVD 2
  • 59) IMM Curve fırçalarına bakış
  • 60) Yelek için askı modelleme: ZModeler
  • 61) ZModeler ile yuvarlak geometri oluşturma
  • 62) Askı için IMM fırçası oluşturma ve curve mode ile kullanma
  • 63) Yeni oluşturulan fırçayı model üzerinde test etme
  • 64) Proje ve tool dosyalarıyla ilgili kısa bir not
  • 65) Çelik yelek detayları
  • 66) Kemer detayları
  • 67) Kemer bağlantısını modelleme
  • 68) Kemer güç kaynağını modelleme
  • 69) Kemer güç kaynağı siluetini tamamlama
  • 70) Kemer güç kaynağında delikli alan oluşturma
  • 71) Kemer güç kaynağını yerleştirip orantılama
  • 72) Yelek bölgesinde dikiş çizgileri oluşturma
  • 73) Kemer bölgesinde dikiş çizgileri
  • 74) Noisemaker ile yelek üzerine yüzey detayı ekleme
  • 75) Kemer bölgesinde yüzey detayı ekleme
  • 76) Eldiven için yeni geometri oluşturma ve temizleme
  • 77) Eldiven detaylarını modelleme
  • 78) Eldiven çizgilerini yerleştirme
  • 79) Eldiven kıvrımlarını ekleme
  • 80) Bileklik için yeni geometri oluşturma
  • 81) Bileklik detaylarına giriş
  • 82) Bileklik kıvrımları ekleme
  • 83) Tişört kıvrımlarını çizme
  • 84) Tişört detayları için UV oluşturmaya hazırlık
  • 85) UV Master kullanımı
  • 86) UV Master kullanımı
  • 87) Noise-plugin ile t-shirt üzerine kumaş detayı ekleme
  • 88) Pantolon detaylarına giriş
  • 89) Pantolon kıvrımları (Timelapse)
  • 90) Pantolon kıvrımlarına son şeklini verme
  • 91) Pinch fırçasıyla kıvrımlarda bozulma oluşturma
  • 92) ZRemesher ile pantolon geometrisini temizleme
  • 93) Ayakkabı şeklini oluşturma
  • 94) Ayakkabı kıvrımlarını oluşturma
  • 95) Ayakkabı detaylarına giriş
  • 96) Deformation menüsüyle ayakkabı tabanını oluşturma
  • 97) Ayakkabı bağcıkları için zemin oluşturma
  • 98) ZSphere kullanarak bağcık oluşturma
  • 99) Bağcıkları bitiriyoruz
  • 100) Bacak aksesuarlarına giriş
  • 101) Pantolon kıvrımlarını düzenleme
  • 102) Cep aksesuarını modelleme
  • 103) Alpha kullanarak deri görüntüsü oluşturma
  • 104) Bileklik için deri görüntüsü oluşturma
  • 105) IMM Clothing fırçasıyla düğme detayı ekleme
  • 106) Autogroups kullanımı
  • 107) Referans obje oluşturma
  • 108) Eklem mekaniğini oluşturma
  • 109) Diz bölgesini oluşturma
  • 110) Diz bölgesini detaylandırma
  • 111) Gizmo3D ile deformer kullanma ve dynamic subdivision
  • 112) Taban bölgesini modellemeye giriş
  • 113) Taban bölgesinde dynamic subdivision
  • 114) Bilek bölgesini modelleme
  • 115) Bağlantısı bölgesini modelleme
  • 116) ZModeler ile köprü işlemi
  • 117) Arka bacak bölgesinde dynamic subdivision
  • 118) Qmesh fonksiyonu ile geometri silme
  • 119) Live Boolean fonksiyonuyla delme işlemi uygulama
  • 120) Live Boolean ile yüzey detayları ekleme
  • 121) Zırh bölgesindeki fan deliklerini oluşturma
  • 122) IMM Industrial Parts ile vida detayları ekleme
  • 123) CurveTube fırçasıyla kablo detayları ekleme
  • 124) Live Boolean modunda subtool ların organizasyonu ve CleanTool Master eklentisini yükleme
  • 125) CleanTool Master ile subdivision uygulama ve live boolean işlemini tamamlama
  • 126) Çoklu subtool birleştirme fonksiyonu ve biyonik bacağı sahneye taşıma
  • 127) Bacak bağlantı noktasını oluşturma
  • 128) Gözlük şeklini modelleme
  • 129) Gözlük detayları
  • 130) Gözlük kayışını IMM Curve fırçasıyla modelleme
  • 131) Gizmo3D deformer fonksiyonuyla bükme efekti oluşturma
  • 132) Silah için referans obje oluşturma ve temel silüeti modelleme
  • 133) Silah detayları ve sap bölümlerini modelleme
  • 134) Tetik bölgesi için ZModeler bridge kullanımı
  • 135) Sap kısmını detaylandırma
  • 136) Silah detaylarını modelleme
  • 137) Namlu kısmını modellemeye giriş
  • 138) Namlu için delik oluşturma
  • 139) İkinci namlu geometrisini oluşturma
  • 140) Işık bölgelerini oluşturma
  • 141) ArrayMesh ile kopya görüntüsü oluşturma
  • 142) Boolean objelerini yerleştirme
  • 143) ArrayMesh, Dynamic Subdivision ve Live Boolean görünümlerini gerçek geometriye çevirme
  • 144) Decimation Master ile poligon sayısını düşürme
  • 145) Oluşturulan modelleri yedekleme
  • 146) Birden fazla subtool u hareket ettirme
  • 147) Yüz ifadelerini oluşturma
  • 148) Kafa pozunu değiştirme
  • 149) Silah geometrisini ekleme
  • 150) Son detayları ekleme ve silah batarya hortumunu oluşturma
  • 151) ZBrush’ta ışıklandırma ve hızlı render alma

Eğitmen HakkındaSeti hazırlayan eğitmen hakkında bilgi

Çizim, konsept tasarım ve 3D modelleme alanlarında 8 yılı aşkın tecrübesi vardır. Oyun motorları içinde çevre ve materyal geliştirme asıl uzmanlık alanı olsa da 3D tasarımın pek çok alanında çalışmış ve ürün ortaya koymuştur.

Şu an Los Angeles’ta özel bir şirkette tasarımcı ve sanat yönetmeni olarak çalışmakta ve ayrıca proje bazlı freelance çalışmalar yapmaktadır.

Bilginin paylaştıkça çoğalıp değer kazanacağı düşüncesinden hareketle, eğitim videolarını hazırlamaya başladı.